12 Ağustos 2012 Pazar

Sürprizli Şık Kıyafetim...

Bu yaz üç tane birinci derece akrabamızın düğünü var. Ben de kolları sıvadım ve cuma pazarının yollarını aşındırdım. Her gidişte parçacılara uğrayıp beğendiğim kumaşları alıyorum. İşte çıkan eserlerimden biri de bu :) Umarım beğenirsiniz…
(7 Mart 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)



Öncelikle kullandığım kumaş siyah hafif likralı bir kumaş. Yine üzerime oturan bir elbisemi kalıp olarak kullandım ve  dikiş paylarını da bırakarak kestim.Ön tek arka iki parça olacak tabiki. Yırtmaç kolay istediğin yüksekliğe kadar yırtmaç bırakıyor ve o yüksekliğe göre üçgen kesiyorsun. Üçgenin alt kenarı çok geniş olursa çok pot duruyor çok dar olursa da bu defa görüntünün güzelliği hafif kalıyor.
Sırt dekoltesine gelince sırtının ölçülerini çıkar ve üçgenin nerede biteceğine karar ver ona göre de üçgenini kes. Üçgenin üst uzunluğu omuz genişliğin oluyor tabiki yüksekliği de kat hesaba ve bir üçgen kesip elbisenin arkasına yerleştir. Sonrası da dikmek ve kollar elbisenin altı ve boynu katlamak ve göğüs altına daha iyi durması için iki pens yapmak. :) Bu kadar basit aslında…. 

8 yorum:

  1. merhabalar bu ürününüzde satıştamı acaba ?fiyatı ne kadar olur acaba?almam içinn ne yapmalıyım ?farlı renklerde istersem yapılabilirmi? teşekkürler.ankaradan fatma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Fatma hanımcım evet satıştakiler bölümüne koymuştum bu elbiseyi de :)
      http://senayatilgan.blogspot.com/p/blog-page.html
      Fakat bu elbiseyi göndermeyeceğim elbetteki. Sipariş verirseniz beden ölçülerinizi alıp size göre dikeceğim. Kumaş olarak siyah jarse kumaş kullanmıştım. Başka bir renk istiyorsanız önceden söylemelisiniz aramalıyım :) Yani her renk bulunur diye bir söz veremiyorum. Her renk dantelim neredeyse mevcut fakat jarselerim bir tane krem var simli biraz da siyah fakat bulmam sorun olmaz :) Dediğim gibi siz aklınızdaki rengi söylerseniz ben duruma bakarım Fatma hanım :) Sonradan hayal kırıklığına uğratmak istemem ama ben siyahla daha şık durduğunu düşündüğüm için siyah yapmıştım...
      Beden ölçülerinize göre dikip kargoyla da gönderiyorum adresinize... Fiyatlar satıştakiler bölümünde mevcut :)

      Sil
  2. wawwwww bu da müthişmiş yahu, azım açık seyrediyorum seni ;*

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş.Ellerinize sağlık.Çok özendim dikişe çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim, dikiniz lütfen ve gerekirse soru sorun bana elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım meraklanmayınız :)

      Sil
  4. Maşallah diyorum başka birşey demiyorum.Ellerinize sağlık.Hiç eğitim almadan böyle güzel eserler çıkarmak bence yetenek. Satıştakiler bölümüne ulaşamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tatlım satıştakileri kaldırdım çünkü inan vaktim yok bu aralar, o nedenle heveslendirmek istemiyorum kimseyi :) Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim :)

      Sil