12 Ağustos 2012 Pazar

Ağaç Temalı Kolyem (Sonbahar)...


Merhaba arkadaşlar. Ağaç temalı kolyemin devamını yapmak istedim, aslında yaz mevsiminde bol yeşilli ve aralarda kırmızılar serpiştirerek elma ağacı gibi bir his vermek istedim ama henüz bu sıcaklarda boncuk almaya çıkamadım :) Onun için evdeki malzemelerle sonbaharı yapmaya çalıştım. İncili kolyem kadar ihtişamlı ve güzel olmadı ama idare edeceğini düşünüyorum. Boncuk almaya çıkınca başka sonbahar denemeleri de yaparım artık :)
(26 Haziran 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)

Sonbaharda bir sürü renk olur ağaçlarda hani, ben de bir sürü renk kullanmaya çalıştım. Tek tük kalmış yaprak hissini birkaç ton yeşil ve sarı boncukla vermeye çalıştım. Orada gördüğünüz kocamaaan turuncu ise güneş :) Gün batımında bir sonbahar ağacı bu. Güneş için daha açık tonlarda, içinde dairesel turuncular barındıran bir boncuk canlanıyor kafamda ama öyle bir boncuk bulamadım, almak için de çıkamadım, turuncu da fena olmadı gibime geldi ama :) Zincirini de yine sarı kurdeleden tercih ettim.
Anlayacağınız tembellik edip dışarı çıkmadım diye elimde bulunanlardan bu çıktı ortaya :) Umarım beğenirsiniz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder