12 Ağustos 2012 Pazar

Ağaç Temalı Kolyem...


Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman oldu herhalde bir şeyler eklemeyeli. O kadar şeyi bir arada yapıyorum ve aslında o kadar şey yarım kalmış beni bekliyor ki :) Havalar sıcak, bende de bir maymun iştahlılık sormayın gitsin… İki-üç tane elbise dikilmeye başlandı bekliyor, tüllerden bir kıyafet kestim, onu da bir ara dikerim inşallah :) Bu arada gezmeler tozmalar ve birkaç kolye ve takı çalışmasını başlayıp bitirdim çok şükür :) Sırayla paylaşayım bari de birikmesinler :) Bu kolyenin boncuklu olanını bir yerde görmüş çok beğenmiştim deneme zamanı gelmiş galiba:)
Aslında başlangıçta incilerle yapmayı planlamamıştım :)
(23 Haziran 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)

Başlangıcı böyle kolyemin :) Telleri yuvarlak sarıp taslağını oluşturdum ve ince tellerle de ağaç temasını yaptım. Gövdesi bittikten sonra da teker teker dallara geçtim. Önce pembe boncuklarla yapayım dedim ama fotoğrafını çektiğimde güzel görünmediğini fark ettim ve irili ufaklı incilerimden yapmayı uygun gördüm :) Umarım beğenirsiniz…

Gümüş ve mor teller kullandım ağaç için.

Bu da farklı bir ışıkta çekilmiş hali :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder