12 Ağustos 2012 Pazar

Ağaç Temalı Kolyem (Beyazlar İçinde)...

Merhaba arkadaşlar. Tekrar bir ağaç temalı kolyemle karşınızdayım :)Sıkıldınız belki bu ağaçları sürekli görmekten ama ben hala sıkılmadım, o kadar zevkle yapıyorum ki :) Bu ağaçlardan kaçış yok çünkü daha kafamda bir sürü plan var :)
(17 Temmuz Tarihli 10marifet Yayınından...)

Bu ağacımı yaparken tülbent oyalamakta kullanılan yaprak desenli boncukları kullandım ve pırıltı katsın diye de gümüş parlak boncuklar aldım. Ben çok sevdim, bakalım siz de beğenecek misiniz? :)


4 yorum:

  1. şenay, bu ağacın daha küçük versiyonunu küpe yapsan çok şık durur kulakta :)bu boncuklar çok güzel ağaç olmuş başka renklerini de dene bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küpe çok güzel fikirmiş Filizcim :) Bu ağacın morunu aldım şimdi... Yakında mor mor yapraklarımız olacak :) Küpe süper fikirmiş onu da yazdım bir kenara.. Senin fikirlerin zaten kabarttı defterimin yapacak listesini :)

      Sil
  2. Beyaz ve gumus rengi uyumu, bu kolyenin adi ruya olsun, ruya gibi valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo senin gibi afilli isimler bulamıyorumki :) İsim bulmak zor be kuzum kolyelere :) Yarın şimdi sarı bir kolye ekleyeceğim adını ne yazsam diye kara kara düşünüyorum :) Hadi bu rüya ona ne desem acabaaaa. Sarılar içinde diycem çıkıcam işin içinden herhalde :)

      Sil