12 Ağustos 2012 Pazar

Beyaz Dantel Eteğim...

Merhaba arkadaşlar… Yine bir dantel etek diktim ve “haydi hep birlikte dikelim” dediğim yazımdakiyle aynı yöntemi kullandım…
Bu danteli gördüğümde aşık olmuş ve hemen almıştım, uzun zamandır kıyamadım ve bir şey yapamadım ama etek yapmaya karar verdim sonunda ve vurdum makası :)
(19 Temmuz tarihli 10marifet Yayınından...)

Eteğin astarı için jarse siyah bir kumaş kullandım ve pazardan aldığım siyah kemerimin üzerine sabitledim eteğimi.



Umarım beğenirsiniz…

2 yorum:

  1. Ortaya boyle sahane bisey cikacaksa bana da vur makasi cekinme : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo :) Makası sana dokundurmam bile :) Makas değerli elementleri kesmez , sen pırlantasın be kuzum :) Hangi makas kessin seni :) Yoksa dikerim orası sorun olmaz da kesemem :)

      Sil