12 Ağustos 2012 Pazar

Beyaz Elbisem...

Merhaba arkadaşlar. Bu elbiseyi yaklaşık üç yıl önce dikmiştim fakat kaç kere giydin diye sorarsanız sadece iki defa giydim :) O kadar şey dikiyorum ve zaten mevcutta o kadar kıyafetim var ki sıra gelmiyor belki de :) İşe giderken de böyle kıyafetler giyemiyorum malum geri dönüşüm işleri tozlu oluyor, anında siyah olur kıyafetlerim :) Onun için pek aklıma gelmiyor herhalde :)
(15 Temmuz 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)

Kumaş kendinden büzgüleri olan bir kumaş. Kumaşın içinde her yerde lastikleri var, böylelikle büzgüsü verilmiş kumaşın, enterasan ağır da oluyor büzgülü olunca :) Onun için straplez yapmayı düşünsem de bu ağırlığa askılar şarttı ve ben de askılarımı uzun tutup fiyonk şeklinde bağlamıştım. Göğüs altına da aldığım fakat hiç giymediğim kendinden büzgülü straplez bir badimin yarısını kesip diktim :) Sade olarak çok hoşuma gitmemişti bunu yaparak hareket kattım biraz :) Elbisenin uzunluğu diz altına kadar ve fermuar yok, kolaylıkla giyip çıkarılabiliyor. Umarım beğenirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder