12 Ağustos 2012 Pazar

Bilekler Renklensin...

Merhaba arkadaşlar. Şimdi de bir bileklikle karşınızdayım. Renkli şeyleri seviyorum bildiğiniz gibi, bu rengarenk bilekliği de çok severek yaptım.
Bu sedef boncukları sevgi ağacını yapmak için almıştım ve ağaçtaki bir kalbim sedefli boncuklarla yapıldı :) Fakat elimde daha birkaç işleme tabi tutulabilecek kadar sedefli taşım kaldı, ne yapsam ne yapsam diye düşünürken masamın karşısında duran kırmızı kurdeleyi gördüm. Bu kurdele çiçekçilerde bulunan aranjmanlardan, evet :) Ne yapsam nasıl yapsam, şöyle yapsam, bunu da böyle yapsam derken bu bileklik çıkıverdi :) Hobi odam ve benim beyin fırtınamla ortaya çıktı anlayacağınız, umarım beğenirsiniz :)
(17 Temmuz tarihli 10marifet Yayınından...)



2 yorum:

  1. Bijuterici mi soydun naptin hepsini sen yapmis olamazsin yaaa : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D çaktırma be kuzum :) Soyduğum dükkanı söyleyemem olmaz şimdi :) Boncuk almaya gittiğimde görmemiş gibi saldırıyorum zaten şaşırıyorlar aç bu kız boncuklara diye :)

      Sil