12 Ağustos 2012 Pazar

Renkli Çekmeceler...


Bu çekmeceleri yapalı çok uzun zaman oldu hatta aşındı bile çekmece kaplamaları :)
Kuzumun yatağının altında gördüğünüz çekmeceleri kocaman bir koliyi ortadan ikiye ayırarak yaptım. Altını ve üstünü yapıştırdığım koliyi ortadan kestim ve yatak yüksekliğine göre ayarladım yüksekliğini. Kolinin sıkıcı görüntüsünden kurtarmak amacı ile çekmeceleri kaplamak istedim. Bir çekmeceyi her yerde satılan (adını da bilmediğim) malzemeyle kapladım. Diğerini de grapon kağıtlarıyla kaplamak istedim ve rengarenk grapon kağıtlarını yapıştırarak kapladım. Çekmeceler için çok severek aldığım kulpları da takınca yepyeni saklama yerlerim oldu :)
(4 Temmuz 2012 tarihli 10marifet Yayınından...)

Bu çekmece kızımın battaniyelerini topluyor.

Bu çekmece de kızımın hırka ve yeleklerini toparladı :) Saklama alternatifi olması dışında yatağın altının görünmesini de önlemiş oldum, onun için çok kullanışlı olduklarını söylemeliyim :)

Çok severek aldığım kulpları da yerleştirince işim tamamlanmış oldu :)Gördüğünüz gibi zaman aşımına uğradı ve yakında yırtılmaya bile başlar çekmecelerim :)

2 yorum:

  1. ne 10 marifeti, 1000000000000 marifet sendeki, lütfen nazar boncuklu kolyeni (az önce vardı yaptıklarında ) tak sürekli maşallah demekten yoruldum şenaycım : ) derya zencefil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Canım benim gerek yok nazar boncuğu değse zamanında senin çenen yüzünden değerdi demekki yok öyle birşey diye düşünüyorum :)

      Sil