9 Eylül 2013 Pazartesi

Delikli Sarı Tuniğim...

Merhaba arkadaşlaaaarrrrr :)
Hafta sonu misafirlerim vardı Ankara'dan :) Eğlendik, gezdik de gezdik, yorulduk da yırulduk başka da birşey yapmadık... Hafta sonu misafirlerimiz vesile oldu Edirne'nin meşhur tava ciğerini yedirelim diye iki günde ben de dünyanın ciğerini yedim soğana da yumuldum yanında ooohhhhhhh :) Eskiden ciğer sevmezdim. Kurban bayramlarında kesilen kurbandan çıkan ciğer sağlıklı sağlıklı yemelisiniz diye babamlar tarafından öylesine kavurulup yedirilince pek güzel olmuyor tabi :) Ciğerin bir tadı vardır nasıl anlatırım bilmem ama ı tadı hiç sevmezdim ve işte Edirne tava ciğerinde o tat yok... Meğer ben ciğere bayılırmışım da bilmezmişim :) Mutlaka Edirne'ye gelmeli ve gelmişken de mutlaka tava ciğeri denemelisiniz :) Davetlimsiniz buyurunuz efendim :)
Neyse..... Bu aralar havalar da azcık serinledi tam Edirne'de dolaşma vakti aslında fakat sabah ve akşamları serin oluyor yanınıza mutlaka hırka almanız gerekiyor. Askılı badi giysem akşama üşüyorum, uzun kollu giysem gün içinde eriyip bitiyorum... İşte bu dönemlerde giyebilmek için bir tunik dikiverdim biraz önce :) Ayyyyy dikiverdim dedim yalan değil çünkü kesince sadece sağ ve solu birleştiriyor, kafanızın girebileceği bir oyuntu açıveriyorsunuz o kadar. Benim omuz üstlerinde de dikiş var kumaşım öyle denk geldi. İşte bu adar basit, herkesin dikebileceği çok basit bir tarz ve kullanımı da çok rahat çünkü askılının üzerine giydiğinizde üzerinizi örtüyor fakat delik deşik olduğu için de sıcaklarda pişmenizi önlüyor :) Çok yazdım resimleri ekleyeyim artık değil mi :)
Neşeli Dikişler :)





39 yorum:

  1. Sarı sana ne yakışırmış meğer... Koccaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarıyı hep severdim de bu defa baştan aşağı sarı oldum ışıl ışıl değil mi :) Sağol canım beğenmen ne güzel :)

      Sil
  2. Gerçekten tam da bu mevsime göre :) Çok şık olmuş, güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, giy çık modeller kullanışlı oluyor :)

      Sil
  3. BU yoğunlukta birde dikiş yaptın. Aslansın, kaplansın....
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha, ben olsam olsam süt dökmüş kedi olurum ya neyse, öyle söylenmesi bile azcık öyle hissettirdi 7haha sağolasın :)

      Sil
  4. aha bu tunik tam benlik, giy ve çık modeli.ellerine sağlık sarı şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı şeker mi :D Anam havaya da girerimmm, ama pek kalmadı şekerliğim be Filizcim, azcık tadım kaçmıştır haha :) Evet tam giy çık modeli, özellikle evde otururkene bakkala yürüyüşe falan giderken ayyy ne giysem diye düşündüğümde böyle bir tuniğe ihtiyacım oluyor ben de bir dikiverdim elime mi yapıştı değil mi :)

      Sil
  5. canımmmmmmm bu çok hoş bişi olmuş güle güle kullan rengin bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sağol canım benim. Şimdi sarı oldu ya saçlarım ona yakışır şeylere gidiyor elim :D Renk ordan sarı tonlarında yani haha :)

      Sil
  6. Çok hoş olmuşsun yine :)) Eline sağlık bunlar kurtarıcı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtarıcı evet aslında tam kelimesi bu herhalde Aycancım :) Sağol cnaım :)

      Sil
  7. çok güzel olmuş tuniğiniz ellerinize sağlık şenay hanımcığım.iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Mihrimah Hanımcım beğenmeniz ne güzel :)

      Sil
  8. Merhaba öncelikle ellerinize sağlık ben elde bile dikiş dikemeyen biriyim sizi gorunce cesaret geldi neden olmasın dedim galiba bende dikiş dikicem artık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikin tabi dikmezseniz olmaz, herkes az çok birşeyler diksin ki dışarda gözümüzün kaldığı herşeye para verdikçe kocalarımızla aramız açılmasın değil mi :) Yardıma ihtiyacınız olduğunda mutlaka sorun hiç çekinmeyin :) Neşeli Dikişler :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim sayenizde bayağı sey öğrendim. Ama başınızı agritirsam kızmayın :)))

      Sil
    3. haha :) vaktim olsun yeterki benim başım kolay kolay ağrımaz meraklanma :)

      Sil
  9. o kadar güzelsinki canım benim harikalar yaratmıışsın yine resimlere bayıldım mükkemmel çıkmışlar tüm detayları inceliyorum süpersin ve süpersin yine bayılıyorum senin tarzına harikasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu kadar pohpohlama ama bak sonra başına oturur kalırım yüzsüzleşirim :)Şaka bir yana hakikaten çok güzel sözler çok teşekkür ediyorum Melisacım sağol :)

      Sil
    2. başımın üzerinde yerin var canım benim yeterki sen otur istersen yastıkta koyarım )))))))))))

      Sil
    3. :) Konfora bak Allahım yastık da koyarsan kalkmaaammmmmm :)

      Sil
    4. :)) kalmaaaaaaaaaa canım benim ister otur ister ayakta dur başım senin olsun geri kalanlarla bana yeter )))))))))))))))) ağzımda bana kalsın ama yemek yiyemem sonra )))))))) diğer postlarında böyle güzel olsun ama bide oturarak çekçektin canım hep ayakta olmasın

      Sil
  10. eline sağlık şenaycım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı olmuş Ellerine sağlık sarı saçda çok yakışmış güle güle kulllan

    YanıtlaSil
  12. uzun aradan sonra seni ve dikişlerini görmek süper Şenay Abla :) ellerine sağlık çok güzel olmuş.yeni imajın da çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Büşracım ben de çok mutluyum buralara gelebildiğim için, yakında yine işime başlayacağım böyle yoğun gelemeyeceğim tadını çıkarıyorum şimdi :)
      İmajımı ve elbisemi beğenmene çok sevindim sağol tatlım :)

      Sil
  13. guzelmis canim benim her zamanki gibi yine harikalar yaratiyorsun,ellerine saglik,guzel gunlerde giymek kismet olsun,opdum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Sonacım, sağol canım benim, uzun ara verdim özlettim kendimi geldim ne güzel :)

      Sil
  14. UZUN ARADAN SONRA SİZİ GÖRMEK GÜZEL... DİKİŞLERİNİZİ ÖZLEMİŞİM VALLA.. TUNIGINIZ COK GÜZEL OLMUŞ ELINIZE SAGLIK.. :)))) DAHA COK DAHA COK DIKIŞ İSTİYORUZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) Daha çok daha çok yapmayı gönül ister de yine de çalışıyorum biraz zor oluyor be tatlım :) Ama deneyeceğim sağol canım güzel sözlerin için :)

      Sil
  15. ahh ahh hele ciğer aydın tavada yenirse bir başka güzel)abkaradan edirnaya kocaman sevgiler.ayrıca elinize sağlık dikişleriniz çok çok güzel nevin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahaha :) Yoooooo Ciğerci Aydına gidip o kadar kuyruk beklemem inan :) Ama harika ciğer hakikaten :) Edirne'den de Ankara'ya sevgiler gönderiyorum ben de :)

      Sil
  16. ay bu ne güzel kumaşmış böyleee
    çok tatlı olmuş saçlarınada uymuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sağol canım ya... Sarı saçlarıma uygun kıyafetler dikiyorum şimdi napalım :)

      Sil