13 Eylül 2013 Cuma

Elbisenin Puantiyelisi :)

Merhaba arkadaşlaaarrr :)

Bugün malum cumaydı ve ben sabah cuma pazarına gidip birkaç parça kumaş alıverdim :) Aldım eve geldim katladım yıkanacakları makinaya koydum kurudular cayır cayır sıcaktan :) Daha sonra içimi sardı bir dikiş hevesi ve puantiyeli keten kumaşıma göz diktim.. Aldım elime öyle mi yapsam, etek mi olsa, yoksa bunu yapmasam mı diye düşünürken elbise yapmaya karar verdiğimi hatırlıyorum :) Sonuçta ortaya bu çıktı işte bakalım beğenecek misiniz :)
Elbisem iki parça ve üstünü ayrı altını ayrı dikip belden birleştirip üzerine kemer yapıp dikiverdim tam tur :) Üstü basit bir bluz altı basit bir çan etek. Sadece belini birleştireceğiniz yüksekliğe göre ayarlıyorsunuz kumaş kesimlerini o kadar. Belinde de lastik var o dikilen kemerin içinden geçirildi ve bitti :)
En sonda diktim giydim benim boyun önden potlu durdu, peki ben ne yaptım :) Önden bir puantiyemin sağından solundan minik pili verip diktim ve al sana tam oturan bir yaka :) Böyle ufak şeyler için tekrardan söküp dikmeye gerek yok her zaman :) Pratik ol :)






32 yorum:

  1. Çok şık olmuş sanada çok yakışmış. Kumaş gerçekten çok güzel ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle güzel kumaşlar bulunca atlıyorum üstüne :) Pazarda bazen kumaş seçiyorum kadınlar soruyor onunla ne yapılır ki diye :) Ben de gülüyorum, hayal gücüme kalmış teyzecim diyorum :) Ben alayım da ... Aldım ve yapıldı bile :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. alt bedenini inanılmaz uzun göstermiş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altta topuklu ayakkabı var dolgu topuklu onun için uzun durdu ve zaten yüksek bel olunca bu etkiyi yaratıyor :) Beğenmene çok sevindim sağol :)

      Sil
  3. Yine döktürmüşsün canım, ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nowacım, elimizden dökülenler işte :)

      Sil
  4. Canım gerçekten çok şık olmuş ellerine sağlık muhteşem görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok sağol güzelim beğenmen ne güzel :)

      Sil
  5. nasıl yaaaa bu kadar çabuk haaaa.çok güzel olmuş çokta yakışmış.maşallah size :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık.dikiş bilmiyorum ama bayramda edirnedeyim bayram sonrası meşhur cuma pazarına gittim şansıma hiç kumaşçı yoktu yada ben mi bulamadım hatta gözlerim pazarda sizi aradı:) sevgiler nevin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Merhaba Nevin Hanımcım... Ne güzelEdirneye gelmişsiniz de kumaşçıyı siz görememişsinizdir iki tane parça kumaşçımız daimi pazarcılardandır her hafta oradalar :) Bir dahaki sefere inşallah :)

      Sil
  8. çok şık olmuş, başındaki tac ve kolye de pek uyumlu olmuş canım.
    sağlıkla giy şenayyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Filizcim teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim, gerçi başımdaki herhangi bir ip :) Ben de saçıma bağladım kolye de yok ama evet fotoğraflarda o uzun ip heryere dolaşmış görünüyormuş gerçektende :)

      Sil
  9. Puantiyelim benim saçlar da değişmiş,hmmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet değiştirdim saçı başı beğenmişsindir umarım :)

      Sil
  10. Eline sağlık Şenay'cığım puantiyeli giysileri severim, çok şık duruyor. Güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Handancım beğenmene sevindim :)

      Sil
  11. puantiyee çok güzel olmuş şenaycım, saçların da ayrıca güzel olmuş bloğa bayağıdır bakamıyordum yeni gördüm :) maşaALLAH diyorum herzamanki gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Münürecim anlaşılan yoğunsun bu aralar, ben de pek uğradığımı söyleyemem zaten :) Sağol güzelim :)

      Sil
  12. Ellerine sağlık
    Çok güzel olmuş ve size yakışmış
    Güzel günlerde giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğenmenize sevindim teşekkür ederim ...

      Sil
  13. şenaaaaaaaaay ay elbisen herzamanki gibi çok hoş ama onu boşver de ben saçlarına bayıldım şekerim harika olmuş çok yakışmış sana güle güle kullan. Gerçi kim bilir ne zaman boyattın ben daha yeni görebiliyorum. Biraz karıştırıyım bakayım daha görmediğim neler varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyy teşekkür ederim tatlım beğenmen ne kadar güzel, saçlarımı da elbisemi de :) Çok olmadı boyatalı meraklanma geç kalmadın :)

      Sil
  14. müthiş olmuş bayıldım elbise giyme isteği daha da depreşti :D
    bende son zamanlarda tekrar puantiye demeye başladım ve biraz önce konuşuyordum annemle kumaşçıdan alsam mı diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) Nedense puantiye her zaman giyilebiliyor, neonlar falan gitti modası çiçekli kumaşlar da bitiyor bitecek ama puantiye hep moda hep moda :) Sen de al dik birşeyler bence :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  15. evet doğru diyorsun puantiye modası geçmiyor küçük büyük herkesde çok şık duruyor..istediğim gibi bulursam hemen kapıciiim :D

    YanıtlaSil
  16. Her şey çok güzel .çiçek gibi başarılar dilerim

    YanıtlaSil