12 Eylül 2013 Perşembe

Güzel penye bulunca Abiye yapmalı :)

Merhaba arkadaşlar...

Evet elbisemde gördüğünüz kumaş çok harika bir penye... Deseni güzeellll, duruşu güzeeelll, kalınlığı güzeeellllll ... "E ne duruyorsunn abiye yapsana " dedi içimden bir his ve dün kestim biçtim diktim elbisemiiiii. Sadece fotoğraflamaya vaktim kalmadı  onun için bugünü beklemek istedim çekimler için :)
Neyse penye olunca likralı kumaş haliyle ve üzerime oturtması o kadar kolay  oluyor ki.. Her zamanki gibi diktiğim penye elbiseleri kalıp olarak kullandım. Sadece arkada sırt açıklığı istedim. Eeee önden yaka arkadan açık nasıl kullanabilirim dedim , sonuçta önden sağlı sollu iki uzantı var nereye birleştirsem , boynumda mı düğüm yapsam yoksa arkaya mı birleştirsem diye düşünürken kalan kumaşı şeritler halinde kesip örgü yapmak geldi aklıma. Ben de ördüm ve askı olarak kullandım. Sırtta elbiseye tutuşturduğum askıları ayrıca bir de ortaya kadar birleştirdim ama kumaş desenli olunca pek belli olmuyor. Yani askıları elbiseye birleştirip kesmedim orta dikişte birleştirdim ve sırtımda komple örgü olmuş oldu... İşte kensi çapımda uğraşıyorum :)
Bu elbiseyi Kurban bayramından önceki hafta İstanbul'da olacak bir düğün için diktim. Kuzen evleniyor şık olmak lazım ben de kolları sıvadım :) Şimdi Ece benden bir gelinlik istiyor bakalım sıra onda galiba, daha nasıl yapsam kısmında emin değilim ama bakalım :) O kısma karar versem dikiş kısmı teferruat zaten :)
Bakalım beğenecek misiniz :)
Elbsienin önü kısa arkası uzun aslında ama orantı çok farklı değil. Önden ayakkabı görünsün istiyorum, düğüne kadar bir ayakkabı alacağım kapalı değil bağcıklı bir gece ayakkabısı düşünüyorum, o nedenle ayakkabılarım görünsün istedim, arkadan da yerleri süpürüyor elbisem çok da değil elbette tam kararında :)






38 yorum:

  1. Güle güle kullan canım
    Güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş kumaşın hakkı buymuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben bu olur diye düşündüm sonuç hoşuma gitti hakikaten :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Eline sağlık ablacım Çok güzel olmuş sanada çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  4. ince bel, sarı saç ,şık bir elbise birleşince fıstık gibi olmuşsun. çok yakışmış.
    güle güle giy
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O kadar değil be Filizcim :) Vallahi sağol güzel övgülerin için :)

      Sil
  5. O ne güzel penyeymiş öyle, ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Nowacım , güzel penye evet :)

      Sil
  6. vallahi sana imreniyorum canım ya hazırdan farkı yok inan sanada pek yakışmış doğrusu ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler Çiğdemcim, imrenilecek sadece ben değilim biliyorsun sen de aşağı kalmıyorsun yetenek onusunda :)

      Sil
  7. çok güzel olmuş gerçekten kumaş hiç penye gibi durmuyor, güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Handecim :) Yumuşacık likralı ve havadar bir penye gerçekten de :)

      Sil
    2. yanlış anlamayın penyeye inanmadığımdan değil abiyeden hiç farkı yok anlamında söyledim :)

      Sil
    3. :) Yok canım yanlış anlamadım meraklanma :)

      Sil
  8. Çok güzel olmus sizede çok yakışmış. Her elbise için ayri kalip cikariyormusunuz.birde maillere cavap verebiliyormusunuz malum burdan soracaklarimi yazsam yorum kismi dolar vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim ve ben elbiselerim için kalıp çıkarmıyorum, bu elbiseyi yaparken önceden diktiğim siyah penye bir elbisemi kumaşın üzerine koyup kestim :)
      Maile cevap veriyorum maille bana daha kolay ulaşabilirsin , birebir cevap yazabilirim eğer bildiğim bir konu ise her zaman yardımcı olmaya çalışırım inan :) Yeter ki vaktim olsun :)

      Sil
  9. Elinize saglik pratik olarak birseyler dikip sonucun guzel olmasi terzilik budur dedirtiyor.masallah cok hos olmuş .sacinizin modelide size gerçekten yakişmiş^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler gerçekten, pratik dikince hızlı oluyor hız da beni mutlu ediyor, dikiş uzadıkça gözümde büyüyor genelde :)

      Sil
  10. canım benim herşeyden önce saçların gerçekten harika gözüküyor çok yakışmış sana açmış seni güzelliğine güzellik getirmiş elbiseye gelince canım senin üzerinde harika ama harika gözüküyor bayılıyorum sana çok beceriklisin gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Melisacım güzel övgü dolu sözlerin için... Saçımı ben de çok sevmeye başladım, o adar kullanışlı ki, iyi ki de kestirmişim ve bu renge boyatmışım diyorum her seferinde :) Sizler de böyle güzel şeyler söyleyince çok mutlu oluyorum elbette :)

      Sil
  11. Valla kendim diktim diye kimseye söyleme...Hazırlara taş çıkartır...Saçlarına da bayıldım,beyaz tenli kadınlara sarı saç çok yakışıyor...Bu saçlara şöyle güzel bir kırmızı yada mavi daha bir yakışırdı sanki...Elinde öyle bir kumaş yok mu?Şöyle bir dikip salınsan?:)):)):))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) Var var olmaz mı :) Düğüne daha bir ay var ben belki de neler neler değiştiririm :) Saçlarımı beğenmene de çok sevindim , kırmızıyı aslında düşündüm ama çok da iddalı olmayalım yani gelinden fazla göz almayayım dedim :)

      Sil
  12. Canım benim hem yazdım hem bir an düşündüm bu kumaşın da hem rengi hem deseni güzel ama içimden seni şöyle renkli görmek geldi...Yanlış anlaşılmamışımdır. (umarım!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tatlım istediğini yazabilirsin,
      1 bunda yanlış anlaşılacak birşey yok zaten
      2 ben böyle kolay kolay alınacak biri değilim meraklanma :) Cıvıl cıvıl görmek istemek fena mı kuzum :) Fikrin aklımda :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş eline sağlık merak ettim diktiğin elbiseler astarlıyormusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sevgili Şenaycım diktiğim elbiselerin bazılarını astarlıyorum ama bu elbise penye ve likralı astarlamadım onun için. Üzerime yapışan kıyafetlerdense mini kıyafetlerde astar kullanıyorum veya kumaşın cinsine göre ince kumaşlarda kullanmak zaruri oluyor zaten :)

      Sil
  14. Şenay inanılmaz güzel şeyler dikmişsin tatil dönüşü hepsine bayıldım ellerine sağlık bir güzel yenilenmişsin bir de memleketinin havası yaramış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaramaz mı tatlım memleket havası ohhhhhhh :) Beğenmene sevindim Goncacım bakalım zaman buldukça dikeceğim inşallah :)

      Sil
  15. cooook guzel guzel bir is cikarmissin ortaya,bayildim desem???????????????? :))) ellerine saglik kuzum,iyi gunlerde giyin, sona rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonacııııımmmmm :) Sağol canım benim beğenmene sevindim :)

      Sil
  16. önce resimlere baktım sonra yazıları okudum sen demesen farketmeyecektim askıların örgü olduğunu. gene süprizli bişey yapmışsın :) ben önden görünüşünün ardında askı bile beklemiyordum ki örgülü askı iyice süpriz oldu. çok yaratıcı ve zevklisin tatlım gle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyy ne güzel yorum böyle kuzuummm. Teşekkür ederim gerçekten, işte aklıma geliyor bazen böyle farklı olsun istiyorum ya da bir fark olsun istiyor insan :) Uğraşıyoruz be kuzum :)

      Sil
  17. Çook beğendim,süper durmuş...

    YanıtlaSil