13 Ocak 2014 Pazartesi

Bir Tatlı Bela Daha Çıktı Başıma :)


Merhaba arkadaşlar :)

Evet yazının başlığı ve yukarıdaki resmin anlamı nedir, bu kadın ne anlatmaya çalışıyor diye düşündüğünüzü anlar gibiyim :) O nedenle çok fazla uzatmadan "YENİ BİR BEBİŞİM OLACAK !" 

Şimdi hamile kıyafetleri dikmeye başlayacağım ve siz soru sormaya başlayacaksınız, o nedenle tek tek açıklamaktansa bir seferde haber vereyim istedim, ayrıca hem mutlu  hem planlı olmasına rağmen şaşkın hissediyorum.. Güzel şeyler paylaştıkça artar buna inanıyorum o nedenle sizlerle paylaşıyor olmayı tercih ettim :)

Şimdiden güzel dilekleriniz için çoook çoook teşekkür ederim.... Bakalım Hayırlısı ile bu süreci de atlatalım da sonrası Allah kerim :)

88 yorum:

  1. ayyyyyyyy cnm benim çok tebrik ederim! nasıl da yakışır sana hamilelik:)))
    kolaylıklar dilerim şimdiden, umarım sorunsuz çok rahat bir hamilelik geçirirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatım çok teşekkür ederim :) Amin inşallah hayırlısı ile atlatacağım bunu da :) Güzel dileklerin için teşekkürler :)

      Sil
  2. ayy çok sevindim hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün :)
    eceyi de ihmal etmeyin kardeş kıskançlığı önemli bir mevzudur destek lazımsa psikolojik danışman adayıım ben ona göre :)
    kendinize iyi bakınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) Meryemcim çok sağolasın :) Daha şimdiden Ece'ye haksızlık yapıyormuşum hissi var içimizde onun için kızımı asla ihmal etmem, kıskandırmam onuuuu o benim ilk göz ağrım bunu hep bilecek gerektiği boyutlarda :)
      Fakat yardım için seni acil durumlarda başvurulacaklar listesine yazıyorum o zaman kendi isteğinle, sonra pişman olma :)

      Sil
    2. yok pişman olmam ben ablam da doğum yapcak yakında onun da bir kızı var ordan tecrübeliyim birazcık merak etmeyin :))

      Sil
  3. Şenaycım ne güzel bir haber bu Allah sağlıkla tamamına erdirsin, sağlıkla kucağınıza alın, hayırlı, uğurlu olsun İnşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin Handecim amiin, inşallah ilki gibi problemsiz geçer hamilelikte sağlıkla artık kızımı mı oğlumu mu bilemiyorum ama kucağıma alırım :)

      Sil
    2. amin amin inşallah canım :)

      Sil
  4. hayırlı olsun senaycım çok sevindimm :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok sağolasın canım benim :) Biz de heyecanlıyız bakalım neler olacak :)

      Sil
  5. ayyy çok sevindim senin adına prenses abla oluyo demekki. hayırlı olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kerimecim kuzum abla olcaak bakalım nasıl abla olacak :) Güzel dileklerin için teşekkürler :)

      Sil
  6. Allah sağlıklı hayırlı imanlı bir evla versin
    esra

    YanıtlaSil
  7. canım çook sevindim Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten. Amiiiiin diyorum güzel dileklerine :)

      Sil
  8. Hamilelik donemini yeni bitirmis biri olarak Allah yardimcin olsun diyorum senaycim :) Allah kucagina almayi nasip etsin minik mercimegi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim, senin durumun biraz daha özeldi biliyorum, benim ilk hamilelik de kolaydı onun için bunun da kolay olacağını umuyorum şimdilik ama göreceğiz. Hayırlısı canım benim... Senin mercimek de oldu kocamaaaaaaaaaannnn umarım herşey yolundadır, çok iyisinizdir ikiniz de :)

      Sil
    2. Aman boyle deyip de nazar degdirme kendi kendine :) dilerim hersey cok rahat olur senin icin.. benimki cok zor gecti evet, tovbeliyim hahaha benim mercimek buyumeye calisiyor teyzesi, ama hic uyumuyo nasil buyucek hic bilmiyorum:)

      Sil
    3. Uyur annesi geçecek onlar da geçecek :) Ece de aynıydı her çıtırtıda uyanırdı ama özleyeceksin o günleri sonra benim gibi ikinciye yelteneceksin bak gör :)

      Sil
  9. Çok sevindim ablacım hayırlı olsun. Kuzucuk abla olacak hadi bakalım :)) Darısı başıma :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucuğu abla yapalım dedik evet :)
      Canım benim Allah sana da en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin inşallahhhhh. Amiiiin güzel dileklerine ....

      Sil
  10. Hayırlı ve uğurlu bir evlad olur inşaAllah canım.. hamişlik hem güzel hemde zor bir dönem Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağına al inşaallah bebeğini arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya hem güzel hem zor bir dönem de unutuyoruz işte zaman geçince, bunlar da geçecek unuttum bile Ece'de neler yaşadığımı hatırlamış olacağım :) Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  11. Çok güzel bir haber tebrik ederim inşallah sağlıkla dünyaya gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiinnnn, hep dikişle karşınıza gelemiyorum arada haberlere geçelim dedim :) Çok sağol güzel dileklerin için canım :)

      Sil
  12. Ama ama bu çok güzellll bir haberrrrr :)) Allahım eli ayağı düzgün analı babalı dünyaya gelmesini nasip etsin çok şanslı bir bebek ece gibi bir ablası çokta güzel bir annesi var :)) Çok sevindim canım bizlerle beraber içimizde büyüyecek :;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canım benim yaa ne güzel bir yorum için kıpır kıpır oldu yazarken neler hisssettiğini hissettim adeta :) Amiiin tüm güzel dileklerin için canım benim çokkk sağol o güzel yüreğin için :) Hep beraber büyütecez evet :)

      Sil
  13. Tebrik ederiiiimmm:) sağlıkla kucağınıza alın inşallah..çok sevindim Şenay'cım..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Ecer'im, amin inşallah şu anda ilk temennimiz sağlıklı olması da erkek mi kız mı merak da etmiyor değilim hani :)

      Sil
  14. Tebrikler canım önce kolay ve mutlu bir hamilelik sonra da Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum. ..ne kıyafetler dikersin sen şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim :) Amiiin amiinnnnnnnnn gönülden amiiin dileklerine :) Bak bakalım neler dikeceğim zaman içinde :) İlkinde fil gibi olmuştum bu defa o hatayı yapmak istemiyorum ama bakalım neler olacak :)

      Sil
  15. Sadece bu gün bloglara bakamadım. Neler oluyor ama ben daha yeni duydum. Allah hayırlı etsin. Hayırla kucağına alasın. Ece de büyük ihtimalle çok mutlu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aslında zaten yeni paylaştım haberi kaçırmadın :) Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için bu arada. Ece konusuna gelince de sanırım şu anda olayı kavrayamadı kafası azcık karışık ama zamanla alışacak oturacak kafasına bu durum :) Şimdilik kabul etti karşı çıkmadı...

      Sil
  16. Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin canım...

    YanıtlaSil
  17. Tebrik ederim. Hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah.

    YanıtlaSil
  18. Allah kazasız belasız bebeğinizi elinize versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin inşallah güzel dilekleriniz için sağolun :)

      Sil
  19. Ayyyy hayırlı olsun şenaycım ya çok sevindim. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım yaaaa ammiiiiin hayırlısıyla :)

      Sil
  20. tabrik ederim inş sağsalim kucağınızada alırsınız bebeğinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiinnn, İnşallah öyle olur çoook sağolun :)

      Sil
  21. tebrik ederim allah sağlıklı sıhatli ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip eder inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatmacım çok sağol canım :)

      Sil
  22. Şenaycım hayırlı olsun. Merakla gelişmeleri bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülaycım bakalım ben de önemli gelişmeleri sizlerle paylaşacağım elbette :) İnşallah bir sorun olmadan bitecek :)

      Sil
  23. oy oy oy tebrikler, çok güzel haber! Allah sağlıkla bebeğinizi büyütmeyi nasip etsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin inşallah güzel dileklerindeki gibi olacak diye umut ediyorum :) Çok teşekkürler...

      Sil
  24. Tebrik ederim. Sağlıcakla gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin çok teşekkür ederim gerçekten :)

      Sil
  25. Canım yaa negüzel bir haber inşallah sağlıklı sıhhatli kavuşursun bebişine.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Nur'cum :) İnşallah canım yaaa inşallahh :)

      Sil
  26. Canımmm çok tebrik ederim harika haber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım yaaa, biz planlamıştık aslında ama yine de şaşkınız ne yalan söyleyeyim, inşallah herşey yolunda gidecek :)

      Sil
  27. Ne güzel bir haber böyle.Tebrik ederim. Hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde evladını kucağına alırsın İnşaallah.Bu arada küçük ablamızı da tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tebriklerini iletirim ablasına :) O daha şaşkın bu aralar, soru üstüne soru yağpmuru var biz de bakalım alışacak duruma zamanla :) Çok sağol güzel dileklerin için :)

      Sil
  28. Çok sevindim allah tamamını erdirsin sağlıklı dogsun kuzucuk canım. Küçük kuzuya birseyler dik bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkıscım sağol canım, kuzunun cinsiyeti belli olsun dikmem miiiii, dikewrim öreriiim paylaşırım da ne renk olacak nasıl olacak önce cinsiyeti bekleyeyim :) Çok sağol güzel dileklerin için :)

      Sil
  29. AYYY COK SEVINDIM SİZİN ADINIZA TEBRIK EDERIM.. ALLAH SAGLIKLI BEBEK NASIP ETSIN.. ARTIK ILK ÖNCE GÖBEĞİ SONRADA BEBEĞİ BÜYÜTÜCEZ BLOGDA :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh canım ahhhhh keşke sadece göbek büyüse neyse haha ben de göbekten çok beden büyüyor orası düşündürüyor beni bakalım neler olacak :) Güzel dileklerin için sağol canım bakalım birlikte büyüteceğiz kuzuyu evet :)

      Sil
  30. wuhuuuu harika bir haber her şey çok çok güzel olsun inşalah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Goncacim :) inşallah öyle olacak. İyi düşünelim iyi olsun :)

      Sil
  31. hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin inşallah ben 2.ye hamileyken bir abla bana 'Allahım bana kolay büyüyen çocuk nasip et diye dua et bazıları çok zor büyüyorlar yavrum' demişti. bende tüm hamilelere söylerim sizinde aklınızda olsun tekrar hayırlı olsun,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ayrıca ne kadar yerinde ve güzel bir dua bu böyle. Hakikaten öyle kolay ve sağlıkla büyüsün hepsi :)

      Sil
  32. tebrikler, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  33. aaaaaaaaaa hayırlı olsun tatlım sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini. ne kadar şanslı bir bebiş bu senin gibi hamarat bir annesi ece gibi cici bir ablası olacak :))
    birçok bayan için en zor sorunlardan biri olan hamile kıyafeti sorunu çözülmüş olcak sayende :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha benim için sorun değil hakikaten. Bir de yazlık kıyafetlerle hamilelik güzel oluyor öyle denk geliyor bakalım neler neler dikerim artık. Ece gibi ablası olacak ve hakikaten çok şanslı daha baştan belli şansıyla doğuyor...
      Güzel dileklerin için de Sağol canım benim... :)

      Sil
  34. HAyirli olsun .. Rabbim anali babali saglik sihhatle buyutmenizi nasip etsin insAllah.. Ozlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ozlemcim :) amiiiiiiin...

      Sil
  35. EBRU
    gözün aydın Şenay,cım allah analı babalı uzun ömürler versin bebişinize sağlıkla kucağına almak nasip etsin

    YanıtlaSil
  36. Oooo hayırlı olsun tatlım tamda zamanı Eceye kardeş gelecek abla olacak :) kucağındada görmek nasip etsin Rabbim inşallah ikinci yavruşunu :)

    YanıtlaSil
  37. Hayırlı olsun Şenay'cığım ! Allah tamamına erdirsin, sağlıkla kucağına alasın ve şimdiden kolaylıklar dilerim.
    Çok öpüyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  38. Hayırlı olsun tebrik ederim..Kolaylık ve sağlıkla kavuşursunuz İnşallah minik kuzuya...

    YanıtlaSil
  39. Hayırlı olsun. Umarım bol bol elbise dikersiniz.

    YanıtlaSil
  40. gözünüz aydın, hayırlı olsun inşaALLAH şenaycım ...

    YanıtlaSil
  41. onbeş gün olmuş daha yeni gördüm müjdeli haberi.. şubat tatili benimde civcivlerim kanatlarımın altına doluştular fazla dolaşamadım blogları. :)) hepsinin yeri ayrı Rabbim yetirip artırıyor on tane de olsa sevgiyi, şefkati.. inşaAllah hayırlı, kolay bir hamilelikten sonra bir nefeste kucağına alırsın meleğini.. diğer meleği ihmal etme annesi bu arada biraz değişik davranışlar ortaya çıkacak kardeşi gelince.. inşaAllah sabır ve sevgiyle hepsini atlatırsın. Allah yardımcın olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  42. Tüm güzellikler sizin olsun.... :)))

    YanıtlaSil
  43. Canim Cok sevindim inan.ne zamandirda yazmiyordum

    YanıtlaSil
  44. Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin:)

    YanıtlaSil
  45. Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Rabbim :)

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Canımmmm ben de neredesin neden seni göremiyorum diyordum ki meğerse haberini görmemişim, Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin canım. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil