6 Ağustos 2013 Salı

İyi Bayramlar - İyi Tatiller...

HERKESE İYİ BAYRAMLAR :)

Merhaba arkadaşlar....
Biliyorum çok uzun zamandır buralarda değilim.. Lütfen kusuruma bakmayınız demek istiyorum öncelikle. İki aydır çalışmaya başladığımı ve yoğun olduğumu belirttim bazı mail yazan arkadaşlarıma ama herkes bilmiyor elbette ve haber vermek istedim.. Çünkü bir ay daha olmayacağım buralarda...

Artvin'e gidiyorum. Canım memleketim Artvin'ime :) Çok mutluyum çünkü 3 yıldır gitmemiştim, temiz havasını içime çekememiştim uzun zamandır. Çok özledim her yerinden yeşil fışkıran memleketimi. Yukarıdaki resim bunun kanıtı, babamın köyüne giderken yolda kayanın içinde büyüyen sınır tanımayan bir ağacın fotoğrafı kendisi :) 3 yıl önce çekmiştik fotoğrafını şimdi o fotoğraflara bakıyordum ben de :) 
Anlayacağınız 3 haftalık bir tatile gidiyorum ve uzun bir süre yine dikiş yapamayacağım, gözleri benim sayfamda bekleyen arkadaşlardan özür diliyorum :) Evet aklımda bir sürü fikir var yapmak istediklerim birikti ama bir süredir akşamları bile bilgisayar başına oturamadım, sürekli görüşmelerdeydim sabahları veya iş vardı, bir türlü kafamı verip sayfamın başına oturamadım, akşamları da dinlenesim geldi, yazın vermiş olduğu bir rehavet de var elbette :)  Anlayacağınız sizin çalışkan Şenay iş yoğunluğunu başka taraflara kaydırdı :) Haaaaa dikiş yapmadım mı :) Yaptım elbette, ufak tefek birkaç parça yapıverdim arada ve Artvin'e giderken benim tonton anneme çok şık bir ceket dikiverdim çünkü istediğim gibi bir şey bulamıyorum tonton anneme :) Ben de kendim dikebilirken ne arayayım o kadar dedim ve bir ceket de ben diktim ona özel gecelerde düğünlerde giyiversin şık olsun anacım diye :) Şimdi onu ben giysem içinde yüzerim evde anneme giydirir fotoğraflarım diye düşündüm ondan eklemedim ( vaktim de yoktu doğrusu :) )
Anlayacağınız bir süre daha buralarda olamayacağım :) Bana her gün uğrayan, merak edip mail atan, nerelerdesin diye feryat eden :) ve bu kız bir şey ekledi de ben mi kaçırdım diyerek bloğuma yolu düşmüş herkese çok teşekkür ederim :)

Herkese iyi bayramlar diliyorum son olarak, aklınızdan geçen ennnnnnn güzel şey gelsin sizi bulsun inşallahhhhhh :)

Mutlu Olun :)

18 yorum:

  1. bir sey ekledi de ben kacirdim,her gun bloguna ugrayan kiz benimmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı mutlu huzurlu bayramlar..
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  3. Sana da iyi bayramlar ablacım. Evet çok özledik seni. Sende hep mutlu ol kuzucuğada iyi bak. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aycancım. Hepimiz mutlu yaşayalım inşallah :-)

      Sil
  4. Hayırlı bayramlar Şenaycığım :) işin dolayısıyla ayrı olduğunu biliyordum blogdan, Allah kolaylık versin. Tatili de cennet gibi yerde geçirecen, valla bir özendim bir özendim Artvin çok güzel bir yer yahuu :) bol fotoğraf çek emi ,bol eğlen bol gül, bir sürü tatlı anıyla geri dön :)
    Sevgiler selamlar Arvine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filizcim. Çok eğlendim çok güzeldi. Bitirdim tatili geldim vallahi yetmedi bana :-)

      Sil
  5. İyi bayramlar canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sevdiklerinizle nice huzurlu mutlu sağlık dolu bayramlara

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    560. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ben bu aralar pek ugrayamasam da takipciler hep misadirimdir. Ben de uğrayacağım elbette :-)

      Sil
  8. merhaba blogunuzu yeni keşfedenlerdenim. 562 izleyicinizde benim. bende http://www.siyahbeyazmutfak.com bloguma beklerim iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir sürü misafirim olmuş ben buralarda yokken :-) hoş geldiniz ve ben de uğrayacağım elbette...

      Sil
  9. Yeni takipçinizim, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil