7 Ocak 2013 Pazartesi

Siyah Dantel ve Özel Günler...

Merhaba arkadaşlar... Her zamanki gibi hafta sonunda hiçbirşey yapmadım :) Zaten pazar günüm neredeyse bir yat bir kalkla geçti, cumartesi gecesi eşimle muhabbete dalmışız gece neredeyse sabaha kadar oturmuşuz :) Pazar günü de Eceyle aynı saatte kalkınca elbette ben sersem oldum bütün gün kendime gelemedim, ben uykuyu çok severim ve mutlaka uykumu almalıyım yoksa asla çekilir bir insan değilim uykusuz halimle :) Pazar günüm böyle akşamdan kalma hallerle geçti anca dün gece uyudum da toparlayabildim :) Neyse yani birşey yapmadım hafta sonu :) Sadece cuma günü pazardan kumaş alışverişimi yaptıktan sonra eve geldim ve aldığım bir danteli hemencecik dikiverdim :) Birkaç saate bitmişti çünkü kolay fakat gösterişli bir model diktim :) Dilerseniz resimler anlatsın ne diktiğimi ben çok konuşmayayım :) İyi seyirler...
Elbisem iki katlı. İçinde desenli jarse bir kumaş var ve iç elbiseyi straplez yaptım. Dışında ise dantel kullanıp onu iç elbiseden daha uzun tutarak boyuna kadar uzattım... Kol yapınca elbiseye çok eğreti duracağını düşündüm ve özel gecelerde zaten ortam sıcak olacağından kollu kıyafetler pek kullanılamıyor :) Bu nedenle kolsuz ve sade yapmayı tercih ettim...


Sırtı da gördüğünüz gibi açık. Kıyafet iki parça ama koltuk altlarındaki dikişlerden birazcık diktim kaymaları önlemek için. Fakat dilenirse dantel kısım çıkarıldığında içinden straplez sade bir elbise çıkıyor o elbiseye de beyaz kalın fiyonklu dantel bir kemer dikersem iki elbise birden olabilir diye düşündüm :) Fakat bu şekilde tercihimdir...


NOT: Kıyafeti satıştakilere ekliyorum 38-40 bedene uygundur. Dileyenler için başka beden ve dantel renk seçenekleriyle dikmem mümkün :) Benimle mail yoluyla irtibata geçmeniz yeterli :) Umarım beğenirsiniz :)

105 yorum:

  1. Harika olmuş gerçekten.. Ağzım açık kaldı görünce :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikmet Hanımcım çok teşekkür ederim. Bir gün siz de dikeceksiniz bunları o zaman da bilmeyen başkalarının ağzı açık kalacak eminim :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. fevkaladenin fevkinde olmuş bayıldımm gerçekten dikimi kolay ama çok gösterişli olmuş dantel seçimin harika zaten çok kaliteli duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemincim :) Evet dantel hakikaten o kadar güzeldiki başka birşey yapıp kıyamazdım bu dantele gerçekten... Yerinde kullanılmalı ağır gösterişli bir dantel ağır bir kıyafetle buluşmalıydı ve öyle yaptım :)

      Sil
  4. çok zarif ,çok şık olmuş yahuu !!Allah muhabbetinizi artırsın :) eşlerin çok az konuştuğu, iletişim kurmadıkları evliliklerin yaşandığı günümüz koşullarında sana maşallah nazar değmesin diyorum :)
    şimdi üzerindeki dantelle içindeki straplez ayrı ayrı parçalar mı yani dikişle tutturulmuş değil?
    o zaman o siyah danteli başka elbiselerle de kombinlersin yani. mesela altına yine bu siyah jarsenin beyazını dikip üzerine bu danteli geçiriverirsin. al sana iki elbise ne güzel olur yahuu :)ya da gri jarse mesela yani :)
    sağlıkla giy Şenay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Filizcim :) Eşimle bol bol konuşuruz biz :) O çok sever konuşmayı zaten Eceyi uyutup muhabbet ederiz mutfakta :) Hafta sonlarında mutlaka yaparız hafta içi olmasada :)
      Elbiseye gelinceeeeee vet ayrı parçalar sadece şimdilik sadece koltuk altlarından minnacık dikişler attım ki sağa sola kaymasın diye o kadar :) Yani dediğin gibi içine başka bir elbsie de dikilip giyilebilir, veya kısaltılabilir herşey olabilir herşey :) Fakat bu hali daha sade ve şık olduğu için içini de dışını da siyah seçtim nede olsa zayıf gösteriyor haha :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık Şenay'cığım.Yine döktürmüşsün.Evet, moda ama ben bu dantelli elbiseleri oldum olası çok sevmiştim ve 98 senesinde halamın düğününde bu elbisenin beyazını anneme diktirip giymiştim,halâ durur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet dantelin kendinden ağır bir havası var . Evet herşeyde kulalnılıyor olabilir ama günlük hayattan çok biraz daha özel şeyler için daha çok kullanışlı gibi :) Beğenmene sevindim bu elbisenin beyazı da çok güzel olur mutlaka :) Varsa bir foton eklesene kuzum merak ettim :)

      Sil
    2. Ayyh! ilahiii yaa, bir tane resmim vardı.O da bendeymiş :))) o halime bakıp çok güldüm,sayende.20 yaşındaydım o zaman ama makyajım ve saçımı görmelisin:))) Tam boy değil, salonun çektiği fotolardan.Ama yollim face.den

      Sil
    3. :) Gördüm gördüm gencecik ama aynısın kıs hala değişmemişsin meraklanma :) Sadece çoluk çocuk sahibi olmanın getirdiği bir kadın havası oturmuş üzerine o kadar :) Aynı Selcenmişsin :) Elbise de çok güzelmiş danteli çok güzel diye gördüm ben ancak fotodan görebildiğim kadar ama beyaz da çok güzel olmuş. Beyaz asil be kuzum, siyah birde beyaz elbisen olsun ölmezsin :)

      Sil
    4. Çok saol, güzel sözlerin için.O dantel değil aslında güpür, o zamanlar bu kadar çok değildi çeşit çeşit kumaş.Şimdikiler esnek ve rahat, gerçi o elbisede çok rahattı.Aynen öyle, bir beyaaaz bir de siyah oldu mu iş bitti ama yine de pembişler, kırmızıı gibi renkleride eksik etmemek lazım :)))

      Sil
    5. Hiç eksik olmasınlar aman :) Renkler renkler çok seviyorum ama siyah ve beyaz yeri doldurulamıyorlar :)

      Sil
  6. Çok şık olmuş,beğendim.İki çeşit kullanılabilir olması da iyi bir fikir.Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanımcım evet farklı şeillerde kullanılabilir de bu hali en iyisi gibime geldi :)

      Sil
  7. Vuuuuuu diyorum başka da birşey demiyorum, çok şık asil ve sade, her türlü davete uygun, ellerine sağlık canım :) Nacizane tavsiyem pazardan açık renk büyük ebatlarda bir kumaş bulursan fotoğraf çekimlerin için fon olarak kullanabilirsin, hem resimler daha hoş görünür , hatta benim aklımda ilk canlanan, krem rengi bir astar kumaşı, hafif parlak :) ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim canım ya :) Evet sade ve şık çözümler için :)
      Diğer konuya geldiğimizde evet haklısın biliyorum arkada bir fon olunca ışık da herşey de çok güzel olacaktır ama benim onu her seferinde ayarlamam hakikaten de zor. O fonu yukardan nereye tutturacağım sonra nasıl sökeceğim :) Evimde stüdyo yapabileceğim bir odam bir köşem de yokki :D Eşim de söyledi sana yaparım istersen dedi ama iki gün sonra o bana fazla gelecek evimi kötü gösterecek :D Fazladan odam olsa veya pratik birşey olsa amenna da sanki zorlayacakmış beni gibime geldi :) O nedenle böyle arkada koltuk Alexin kafesi idare ediyorum :D

      Sil
    2. ben dekor konusuna biraz kafa yorayım hem pratik hem uğraştırmayacak hmmmm mesela kumaşın arkasına cırt bantlardan yapıştırsan ve onları tutturacağın duvar, kapı ya da dolap kapağına da cırt bantın diğer kısmını yapıştırsan tak,sök cırt cırt bir platform :) olabilir mi ? ya da Edirneye geldiğimde bizzat ben gelip yapayım :) bu arada kayınvalidem Edirneli de :)

      Sil
    3. :) Valla olabilir öyle birşey ben de azcık düşüneyim :) Benim de kayınvalidem Edirneli :) haha :) Bak eğer gelir de uğramazsan darılırım zaten madem Edirne de bir ayağınız mutlaka geliyorsunuzdur :) Çok güzel çok güzel :)

      Sil
  8. gene süpersin canm ...mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler beğenmene gerçekten sevindim :)

      Sil
  9. Harikasıııın, çok beğendim, elbise üzerinde çok güzel durmuş, iyi de oturtmuşsun. Ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neclacım kumaş jarse olunca oturtmak gayet kolay oluyor :) Arkadan dikişi bile yok. Dantelin deöyle sadece sağ ve sol yanlardan dikişli o da fazla dikiş yapıp büyüsünü bozmak istemedim :)

      Sil
  10. Çok hoş çok güzel çok şık bir elbise. Bayıldım. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ya şenay hanım sırrınız nedir acaba..bu ne hız..bravo yani..ama sırrınızı istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ceyda Hanım bir sırrım var ise o da dikmeyi sevmemdir :) Ve hakikaten taktir toplamayı daha çok seviyorum galiba ki sizler böyle güzel yorumlar yaptıkça ben daha fazla dikişi sevdasıyla doluyorum :) Bundan sonra ne diksem diye düşünmeden edemiyorum inanın :) Beğenmenize sevindim :) Teşekkür ederim...

      Sil
  12. Bravoooooooooo! Yine yaptınız yapacağınızı Şenay Hanımcığım mükemmel olmuş. Hem straplez görünüşlü hemde straplezi muhafaza altına alınmış bir model. Yani kayacak, bir tarafım görünecek korkusu yok. Giy, düğüne git, halay çek, horon tep. Dantel parçayı uzun tutmanız etek ucu detayını çarpıcı kılmış. Eh daha ne denir? Güle güle kahkahayla, mutlulukla giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Funda Hanım evet yaptım :) Bazen spor bazen günlük bazen de böyle gece kıyafetleri dikiyorum ama herhalde en çok gece kıyafetleri ilgi çekiyor :) Dantel, straplez ve uzun olunca çok daha güzel oldu herhalde :) Valla o kadar çok giyeceğim olduki bunu giyebileceğimi de sanmıyorum :) Bu yaz yine çok düğün var ama daha yaza kadar kimbilir neler dikerim ve onun için bunu da satışa çıkardım :)

      Sil
    2. Aslında bütün kıyafetlerinizde kullanım alanlarına göre ayrı bir hava var. Model yaratmak, bunu uygun kumaşa aktarmak dikmek hepsi ayrı ayrı önem taşıyan şeyler ama bence en önemlisi prova. Siz vücudunuza öyle güzel oturtuyorsunuz ki, öyle güzel taşıyorsunuz ki model bir sanat eseri haline geliyor. Hayııııııır bu ve beyaz elbiseyi satamazsınız siz giyinnnnnnnnn.

      Sil
    3. :) Zaten büyük olasılıkla ben de kalacaktır :) Çünkü elbiseyi istiyorum ama benim boyum şu kadar totom büyük ya da zayıfım gibi şeyler gelince yenisini dikiyorum :) Sadece belki benimle aynı bedende biri varsa diye ekliyorum ama bu modeli yapabilme olasılığımı satışa çıkardım aslında :)
      Evet prova çok önemli onun için siparişlerimi yaparken hakikaten çooook özenle verilen ölçülere göre yapıyorum ama yine de birinin üzerinde görmeden emin olamayınca içimde hep ya olmazsa diye bir sıkıntı oluyor :) Fakat bu durum internetten yapılan tüm giyim alışverişlerinde oluyor :)

      Sil
  13. Harika bir elbise olmuş.vallahi senin hiç alışveriş yapmana gerek yok maşallah herşeyini kendin dikiyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Sewdacım :) Evet alışveriş yapmıyorum haklısın bazem mont falan alıyorum ama ona da üşendiğim veya öyle kumaşlar bulamayacağım için alıyorum :) Ama kıyafete elim gitmiyor ben dikerim diyorum her seferinde :) Zaten o kadar çok şeyim varki alışverişe gitmiyorum bile uzun zamandır :)

      Sil
  14. Çok asil ve şık olmuş, kusursuz da bir dikiş ;) Ellerine yüreğine sağlık güle güle giy canım, Sevgilerimle...
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkür ederim , ne güzel bir yorum böyle :)) Sağol gerçekten :)

      Sil
  15. Şenaycımm :) aslında uzun süre netin başında duramıyorum, hatta bloğum en son nasıl bıraktıysam kendi halinde uğramıyorum, ama Şenay yeni neler yaptı acaba girdim inan ki :) ve az çk tahmin ediyorsundur ne düşündüğümü :) harikasın süpersin yine güzel yine güzel :) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Münürecim :) Seni çok iyi anlıyorum canım benim ve biliyorum ne demek istediğini :) şlerini hallet sen önce iş gelir ve evet internete bir takılınca insan haikaten çok vakit kaybediyor ve yapacakları yarım kalıyor :) O nedenle gelmesen deeeeeeee yorum bırakmasan daaaaaaa bu Şenayyyyyyyyy biliyor ne demek istediğiniiiiiii :)

      Sil
  16. Ellerine sağlık Şenay'cım gerçekten mükemmel olmuş çok asil duruyor çok da yakışmış. Eeee böyle marifetli ve tatlı bir eşi olur da sohbet etmez mi insan sabahlara kadar:) Allah muhabbetinizi, sevginizi daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ay çok teşekkürler gerçekten :) Tok tencere kapak eşimle birbirimizi bulmuşuz kavga dövüş gülüş cümbüş geçiriyoruz yıllarımızı :) Çok teşekkürler veeeee elbiseyi beğenmene de çok sevindim :) Çok sağol güzel ve içten yorumun için :)

      Sil
  17. Merhabalar sizi uzun zamandır takip ediyorum yine harika bir iş çıkarmışsını benim merak ettiğim lise veya üni gibi bi eğitim durumu var mı dikişler ilgili yoksa kendi yeteneğinizi mi geliştirdiniz? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız :) Çok teşekkür ederim beğenmenize ve uzun zamandır takipçim olmanıza çok sevindim ve gurur duydum yine kendimle :) Gelgelelim sorunuzun cevabına :)
      Ben bir Çevre mühendisiyim ve lise yıllarımda da süper lisede yaptım tahsilimi, yani hep bir matemetikçiydim ve genelde böyle şeylere vakit bulamayız bizler :) Benim dikiş sevdam daha küçükken bebeklerime elbise dikmemle başlamış ki babam bile bana daha ilk okuldayken kendi iğnesi olan minik bir dikiş makinesi almıştı çok iyi hatırlıyorum :) Yandan elle çevrilebilen bir makine ve ben onunla bebeklerime gelinlikler elbiseler dikerdim :) Evde kumaş ve kesilecek kıyafet kalmadığından bitti benim işim :) Hiç dışarıdan kumaş alıp da birşey dikmemiştim elbette sadece evdekileri değerlendirdim :) Fakat lise ve üniversite yıllarında kendi evimde değil yurtlarda kalıp aileden uzak olunca ve o kadar ders yükün olunca bunlarla hiiiiiç uğraşmadım :) Ne zaman evlendim düzenli bir hayata geçtim ondan sonra minik bir makine aldım ve perdelerimi diktim ve o makineyle daha neler neler diktim :) Baktım yetmiyor bana eşimin ısrarı ile şimdiki makinemi aldım ve artık kendimi aştım :) Ama hiçbir eğitimim veya bir kişi tarafından almış bir bilgim dahi yok :) Teyzelerim de bilir dikiş annemde bilir çatpat ama yapmazlar hiçbirşey :) Fakat bu benim içimde var belkide aileden gelen bir yetenek :) Ama bu hep vardı işimde hep de sevdim ama kendim sevdim kendim planladım kendim diktim şimdilerde ise teknik konular için eğitim almak istiyorum :) Kumaşlar ve isimleri en başta öğrenmek istediğim şey :) Oyyy çok yazmışım yine kusura kalmayınız :)

      Sil
    2. Bu tatlı hikaye için çoook teşekkürler :) benimde çevredeki kadınlar çok maharetlidir ve bende aynen dediğiniz gibi hep meraklı oldum bu konuyla.. Ben yeni evlendim ve nşallah sizin gibi ilerleyebilirim ;) sevgilerr...

      Sil
    3. :) İstedikten sonra olur meraklanmayın :) Sadece pratik lazım, ben artık çok pratik yaptığım için bunlar çocuk oyuncağı oldu bana :) Fakat pantolon falan yavaş yaparım çünkü sadece birkaç defa yaptım :) Biraz pratik ve bol bol dikiş sevdası çözer işinizi :) Bu arada adınızı da bahşetseydiniz ben Adsız demekten hoşlanmıyorum ama çok teşekkürler güzel yorumlarınız için Sevgili Adsız :)

      Sil
    4. İsmim saliha bi bloğum veya Google hesabım veya diğer şeylerden olmadığı için öyle oldu ;) adı URL felan bişey var mobilden de onu yapamadım :D

      Sil
    5. Saliha Hanım memnun oldum :) Yo sorun değil illaki üye olmanız gerekmez meraklanmayıns adece yorum sonuna isminizi yazarsanız kime hitab ettiğimi bilmiş olurum diye söyledim :) Artık biliyorum mesela :)

      Sil
  18. yaa ben yine bayıldım amaa:) çok çok güzel olmuşşş asil sade ama gösrerişli :)harika olay olmş yanii ellerinize sağlık şenay hanımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aysem çok teşekkür ederim :) Evet sade olduğu için böyle güzel oldu bence, şunu da ekleyeyim şöyle de yapayım dedikçe bazen daha da kötüleştiriyoruz ben de bu modele hiiiiç dokunmadım acaba şunu da yapsam bile demedim :) Böyle daha güzel bence de :) Sağol :)

      Sil
  19. Hayranlığımı hangi kelime ile ifade edeceğimi bilemedim harika olmuş Şenay hanımcığım ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Samimi cümlenizle ifade etmek istediğiniz şeyi yeterince ettiniz meraklanmayın Mehtap Hanımcım Ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Felaket derecede güzel ve şık olmuş canım. Ellerine, aklına sağlık, maşallah sana.

      Sil
    3. Nowacım :) Güldürdün beni kıs felaket derecede deyimini çok nadir kullanırım ama o kadar güzel anladımki, Artık sözün bittiği yerdeyim anlamında kullandın galiba, yaz yaz ne yazacağını bilemiyorsun artık haha :) Çok sağol gerçekten daim olan desteğin için :) Öpüyorum kuzum :)

      Sil
  20. kız bunu evlilik yıldönümünde giyerdin,satışta mı şimdi?muhabbet kuşları sizi.Kıskandırma benim kocam uzakta diye yaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayyyyy kıskanma kuzum sakın gelince sen de muhabbetini yaparsın değil mi ama :) Evlilik yıl dönümüne daha yaparım da yaparım zaten yine bana kalacak biliyorum ölçüler tutmuyorya yenisini dikiyorum isteyene :) Bendekiler bende kalıyor hep :)

      Sil
    2. evet gelecek 27 ocakta 5 günlüğüne gelecek yine gidecek,seneye beraberiz inşallah,sen hep Edirne'de misin taşınma var mı yoksa.

      Sil
    3. Pilot veya uzun yol şöförü falan mı kuzum eşin çok zormuş senin için doyamadan gidiyor :( İnşallahhhhhhhh uzun süreli birliktelikleriniz daha fazla olur :)
      Biz artık hep Edirnedeyiz.. Ankaraya geri taşınma olasılığımız vardı fakat vazgeçtik. Edirne kızımızı büyütmek için çok güzel bir yer :) Ankaranın veya büyükşehirlerin keşmekeşinde onun zamanından huzurundan çalmaktan vazgeçtik kalıyoruz :)

      Sil
    4. Pilot evet önce asker pilottu artık yolcu uçağı pilotu,ne yapalım biz hep böyle ayrı,biz de ANKARA-MALATYA-ESKİŞEHİR gezdik durduk,ama çocuklar Ankara'yı istiyor seneye Ankara'dayız,gelirsen beklerim.

      Sil
    5. :) Ayyy hakikaten zordur ama olsun çok güzel bir işi varmış eşinin :) Sağlıklı olun da arada bir görüşmenin de güzel yanları vardır elbette :) Ankara ya gelmeden önce haber veririm ama şu anda yakın zamanda öyle bir plan yok :)

      Sil
    6. Tamam canım görüşürüz,gerçekten zor bir iş adam 40 yaşında hala okuyor ,çalışıyor.öptüm.

      Sil
  21. oooofffff harıka canım yaaaa...danetel bayılırım zaten dantellı herseyı severım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dantelli şeyleri seviyorsun demek :) Bakalım belki de dantelli birşeyler de seni sevecek bir hafta sonra falan :) Bekle bakalım :) Bu arada kalpli bluz zaten bitti, tulum kesildi kemerini tasarlamaya çalışıyorum neyle yapsaaaaam nasıl yapsam diye güzel olur diye düşünüyorum :) Belki bugün çarşıya inip kemer için birşeyler alıcam kemer önemli orda kemer vurucu olmalı :) Hadi bakalım :)

      Sil
  22. yine döktürmüşsün şenaycım. be ne hız . ne hızına nede yaptığın işlerin güzelliğine bakmaya yetişemiyoruz. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Meralcim çok teşekkür ederim gerçekten :) Yok birkaç gün birşey paylaşmıycam bununla yetineceksiniz :D Ama evet bazen elev alıcam diye korkuyorum ben de :) Sağol canım :)

      Sil
  23. çok şık gerçekten ♥

    YanıtlaSil
  24. beğenmemek mümkün mü, elbise güzel model güzel...çok tebrik ediyorum*pinarinelinden.blogspot.com*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayyyy çok teşekkürler hakikaten :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  25. yılın modası olmuş :)
    omuzda dantel detayı :)
    ne şıklık böylee
    çok hoş çok güzel
    eşins endeki bu yeteneği görüp ne diyo merak ettim :)
    ben sen kadar olamam ama bişiler dikiyorum ufak tefek
    akşam gelince anlatıyorumda anlatıyorum :)
    oda çok büyük başarmışım gibi
    tmm sana butik açıcam söz diyip duruyo :))
    sen kadar dikebilsem mağazalar zinciri neyin açıcak heralde:D
    cidden çok güzel çok muntazam duruyo özellikle yaka kısmı
    bişi merak ettim
    yakaya koyduğun biyemi kumaşın kendisimi katlayıpdamı diktin yoksa
    bilemiyorum ama kollardada uygulasaydın keşke
    yada yakayada yapmasaydın
    kumaşı buradan tam oalrak göremedğimden bu şekilde diyorum alınma sakın
    belki bunu yapmaya uygun bi kumaş deildir o dantel..
    ellerine sağlııkk
    tütütütütü maşşallah diyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eşim artık şaşırmayı bıraktı, geçen yıl tüm düğün ve nişanlarda kendi kıyafetimi diktim ve herkes gördükten sonra onlar da bıraktılar bana şaşırmayı :) Hakikaten artık günlük rutine bindi bu olay aaaa ne olmuş yapıyorsun işte diyecekler yakında :) O kadar herşeyi bekler oldular bende heyecanları kalmadı :) Allahtan ben kaybetmiyorum heyecanımı sizler sayesinde diri tutuyorum :)
      Sağol canım benim güzel yorumların için çok mutlu oldum destanına hakikaten Zeynepsim :)
      Bu aradaaaaa elbisenin boynundaki kısım dantelin kendi eki. Hani bazı dantellerin veya kumaşların kenarında olurya bitim yerinde yanda kendi parçası yani. Ekleme falan değil. Kumaşı enine kullandım epey geniş bir danteldi ve o kısmı da boynuna denk hetirdim. Biye yapmadım yani. Zaten birye yapmak olanaksız çünkü çok fazla delikli olduğu için düzgün durmaz. O nedenle kollarda uygulayamadım. Kollarda ve etek ucunda sadece birazcık katlayıp zigzagla geçtim etrafını..
      Bu arada benim de vardı bir ara butik falan açma fikri ama bilemiyorum askıya aldım başka birşey beklemedeyim bu aralar bakalım :)

      Sil
    2. Kız sana nazar değcek vallahi ;)
      AMan maşşallahh diyorum.. :)


      sen baya baya butik'lik oldun farkındamısın :)
      tekliflere açığım falan yazmalısın biyerlere:)
      bloglardan çok çıkıyo butik açanlar

      Bnm makinem sanayi makinesi
      annemin düz makinesinde kızıma aldığım denizden çıkında üzerine geçirir die bi bluz yapıcaktım
      singer makinede biye yapamıyorum masura sarıyo hep delikli kumaşlarda
      bende yaptığımı attım
      aynı kumaştan kayınpederin makinesinde diktim ( makinem yoktu ozaman)

      hiç sorun çıkmadı dikti biyeyi

      ama senin fikir süper:)
      yani dikiş bitim yerini yakaya denk getirmen
      tamamen yetenek diyorum sanaa:D

      kızını özledikkkkk
      kızına bişiler dikte yayınla sevelim burdanda olsa ;)

      Sil
    3. :) Canım benim ne güzel yazıyorsun :) Evet doğrudur her kmaş sorunsuz olmuyor ben de bileceğim için boyuna denk getirmeliyim diye düşündüm , o anda aklıma geliyor be Zeynepcim :) Fakat olmasaydı kenarı o zaman biyeyi düşünmek zorunda kalacaktım ben de mecburen :)
      Valla canım şimdilik böyle kendi kendime takılıyorum aslında birkaç ay öncesine kadar bu kadar ilerleyebileceğimi bile düşünmezdim ama oluyormuş yaptıkça :) Bakalım zaman ne gösterir :)
      Eceye birşeyler dikeceğim. Şimdi elimde Serpilciğime tulum yapıyorum o var ama biraz önce neredeyse bitirdim o bitsin elimde kafam da rahat Eceye de birşeyler yapıcam :) O da istiyor zaten anne bana da anne bana da deyip duruyor odaya girdikçe :)

      Sil
  26. Çok güzel olmuş,
    elinize sağlık...

    Dikiş bilmeden dikebiliyor olmak çok güzel,
    zaten pratik oluşunuza hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Fuzuli beğenmene sevindim :)

      Sil
  27. WAAAWW COK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK BU MODELİN KISASIDA GÜZEL OLUR BENCE:)

    SEVGILER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikiz annesi bence de :) Böyle diktim aklıma eserse ya da isteyen olursa keserim gider :) Teşekkür ederim....

      Sil
  28. Yaniiiii güzellik namına söyleyecek sözüm de tükendi ki ,yine süperr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim, siz söyleyemediğinizi düşünsenizde ben anladım merak buyurmayınız :)

      Sil
  29. Senay Hanim ellerinize saglik, yine cok SIk bir elbise dikmissiniz. Yapim asamalarinida resimleyebilir misiniz? Bizim gibi internetten dikis ogrenenlere cok faydali olur. Zamaniniz yoksa da diktikleriniz paylasin yeter bize ilham oluyor. Saglicakla kalin. Sevgilerimle, Ozlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Özlem hanımcım beğenmenize sevindim evet haklısınız o kadar çok insan ilham alıyor ve dikmek istiyorki aslında her aşamayı fotoğraflasam olur fırsatım vardı. Fakat diğerlerinden o kadar farksızdı ki dikişi kendimi fotolarla tekrarlamak istemedim galiba. Oysaki bu benim için tekrar sizler için kaynak niteliğinde .. Daha fazla fotoğraf çekmeye çalışacağım :)

      Sil
  30. çok şık olmuş gerçekten.. günlerdir blogunuzu izliyorum ve sizin bloga baktıktan sonra internette ne arıyorum bilin! :) dikiş makinesi :) ama yapabilir miyim bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa :) Ohhh negüzel ne güzel birine daha ilham vermek o kadar mutluluk vericiki :) Yaparsınız elbette neden yapamayasınız... Kumaşlarım çok güzel olduğu için çok gösterişli bir elbise ama o kadar basitki anlatamam. Sakın gözünüzde büyüterek başlamayın işinize başlayamazsınız başlasanızda bitmez :) MEraklanmayın yardım için hep buralardayım :)

      Sil
  31. Veeee dikiş makinemi aldııımm :) sanırım iki gün içinde elimde olur. ve dikiş makinesiyle birlikte sizi de izlemeye aldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı uğurlu olsuuunnn :) Siz kumaş beğenmelere başlayın bakalım... Kimbilir ne güzel şeyler dikeceksiniz ben de sizi takibe aldım bakalım neler çıkacak neler :) Neşeli Dikişler Damla Hanım :)

      Sil
  32. kumaş konusunda ne yazıkki sizin kadar sanslı değilim, bulundugum yerde edirnedeki gibi pazarlar kurulmuyor malesef:( bakalım bi çözüm bulmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Zamanla bulursunuz çözümü meraklanmayın :)

      Sil
  33. üzeinizde çok şık durmuş umarım satılır bende dışarı dikiş dikenlerdenim banada buyrun ziyarete;)beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gelmem mi :) Teşekür ederim size de bol satışlar dilerim o zaman :)

      Sil
  34. mehaba elbise çok güzel olmuş ellerinize sağlık herhangi bir kalıptan çalıştınızmı ben fermuar göremedim nereye koydunuz yapım aşamalarını anlatırsanız bende deneyebilirim dikişe yeni başladım da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçin Hanım teşekkürler :) Fermuar yok evet çünkü iç albise jarseden yapıldığı için çıkarıp giymesi kolay ve üstteki dantelinde giymesi kolay dantelde zaten fermuar dikilemeyeceği için( bu dantel için :) ) Mümkün olduğunca az dikiş yaptım ama eğer jarse değil de başka bir kumaş olsaydı fermuarı ben koltuk altından yapmayı tercih ederdim açıkçası :)

      Sil
  35. EBRU

    şenay hanım uzun zamandır takip ediyorum sizi yazmak bu güne kısmetmiş.elbiseniz harika olmuş. sizin sayenizde bende dikişe başlıyorum yakında bir makinem olacak hiç dikiş dikmemeş biri olarak bakalım neler yapıcam kendimde çok merek ediyorum.bende edirnede oturuyorum kumaşlarınızı cuma ppazarından alıyorsunuz galiba tam yerini tarif ederseniz sevinirim. birde ne gibi malzemeler ipler vs almam lazım küçük tüyolar verirseniz iyi olur sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ebru Hanım memnun oldum Edirne de olmanıza ayrı memnun oldum :) Kumaşlarımı çoğunlukla Cuma pazarından alıyorum evet pazarda 4 sıra var biliyorsunuz ilk sıra ve son sırada kumaş satan yerler var zaten iki yerde parça kumaş satılıyor. Denk geldikçe alın güzel kumaşları çünkü ne zaman ne getirecekleri belli olmuyor elbette bir standardı yok :) Öncelikle siyah ve beyaz ipleriniz olsun orası standar diğer malzemeler ise kumaşın rengine göre fermuarlar albisenin cinsine göre gizli fermuar veya diğerleri :) Yani kullanacağınız malzeme de kumaşın ve dikeceğiniz şeyin cinsine göre değişecektir onun bir standardı yok mazlesef :) Fakat birşey dikerken sorun yaşarsanız ben yardımcı olmaya çalışırım meraklanmayın :) Neşeli dikişler :)

      Sil
    2. bir başlıyım zaten ilk diktigim şeyi paylaşırım sizinle neler çıkacak bilmiyorum tabi... sizden yardım isterim tabi inşallah güzel şeyler çıkar ortaya tabi öncelikle kumaşlar için bir cuma pazarı yapılması gerekiyor. hoşçakalın

      Sil
    3. :) Bu cuma ben de gitmeyi düşünüyorum yine :D Fakat ben sabah çok erkenden gidiyorum 9 da oralarda olacağım :) Belki de karşılaşırız Ebru Hanımcım :)

      Sil
  36. Şenaycım merhaba ya bayılıyorum bloguna maşşşaalllahhh diyorum uzuncana :) bende dün aranıza katıldım yeni blog açtım önceden yaptıklarımı tek tek koydum sizleri takip ederek dikişimi dahada ilerletiyorum çokta mutlu oluyorum bu elbise için kalıplamı kestin kesimini merak ettim açıkcası dikiş yapılıyorda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Merhaba Duygucum hoşgeldin :) Ben de hemen gittim bloğuna baktım evet daha çok yenisin ama çok güzel olacağından eminim :) Yayınladıkça daha çok mutlu olacak mutlu oldukça daha çok şey üreteceksin gör bak :)Bu elbisyi Anne-kız elbisemiz vardı beyaz o elbiseyi kyllanarak kestim kalıbı üst kısmı straplez yapacağım için o kısmı katmadım ve uzun kestim elbette boyumu ölçerek :) Yani yine başka bir elbisemi kalıp olarak kullandım :) Jarse olduğu için iç astar sorun da olmadı :)

      Sil
  37. Şenaycım bu ne allah aşkına yaaaa...bayıldım bayıldımm baayıldımmm. çok zarif bir elbise olmuş senin gibi zarif bir bayanda giyince çok yakışmış. hayran kaldım yani..güzel gecelerde giyin inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu ne güzel hayranlık sözleri :) Çok teşekkür ederim evet zarif bir seçim oldu bu kıyafeti yapmak :) Beğenmene çok sevindim canım gerçekten. Motive ettin yine beni :)

      Sil
  38. sen bu işi biliyorsun hakketen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah :) Bildiklerim olup olacağı sizin gördükleriniz kadar ama daha iyi olamam anlamına gelmez tabiki bu :) Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  39. bende böyle bir elbise dikmek istiyorum ama belden oturup aşağısı uçuş uçuş olsun istiyorum ne yapmalıyım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsızzzz :) Tam olarak bana yapmak istediğiniz elbisenin resmini internetten bulup gönderirseniz ben de nasıl dikileceğini az çok anlatmaya çalışırım olmaz mı :) Mail atınız bana mailim sağ üstte mevcut :) Mutlaka cevap vermeye çalışacağım :) Kullanmak istediğiniz malzemeyi de söyleyin bakalım nasıl olabilir diye :) Ama hem file dantel hem uçuş uçuş olmaz, uçuş uçuş birşey istiyorsan hafif kumaşlar tercik etmelisin şifon gibi dantel ağır olur, duruşu da ağırdır :) Bana mail gönderin ordan anlatayım olmaz mı :)

      Sil
  40. ellerinize sağlık siyah güpürlü elbiseyi çok beğendim çok güzel olmuş. bende dikiş seviyorum. bu ara iki düğünüm var ve elbiseleri kendim dikmek istiyorum. siyah güpürlü elbiseyi en basit şekilde nasıl yapabilirim
    yardımcı olabilirmisiniz
    başka düğüne uygun basitçe yapabileceğim bir elbise öneriniz var mı

    YanıtlaSil