18 Ekim 2012 Perşembe

Ödüllerrrrrrrrrr , Mimlenmelerrrrrrrrr :)

Geçen 10 gün içinde yoğunluğumdan dolayı çok fazla şeyle ilgilenemedim ve bu dönemde pek çok blog arkadaşımdan ödül ve yapmam gereken mimlenmeler aldım :) Bu zinciri bozan kişi ben olmak istemem elbette o nedenle hepsine özürlerimi iletip ileri bir tarihte hatta bu hafta içi yapacağıma dair söz vermiştim ve sözümü tutma niyetiyle bilgisayar başına oturduuuummmmm :)
Şimdi karıştırmadan ve numaralandırarak sizlere durumu izah etmeye çalışayım :)

1.Sevgili Nurdan Kanber'den gelen hediyelerim...

Evet Sevgili Nurdan Hanımcım kendisine Marcela'dan gelen hediyelerini benimle de paylaşmak istemiş ve ona çok çok teşekkür ediyorum :) İsterseniz hediyelerimize bakalım :)


Bu ödüller çok ciciler :) Bu ödül verme işi nasıl başladı bilmiyorum ama o blog bu blog dolaşırken anladığım kadarıyla izleyici sayısı az olan blogları tanıtmak ve daha fazla izleyici kitlesine ulaştırmak amaçlanmış :) Hem anlamı güzel hem hediye almayı hangi bayan sevmezki :) Bu nedenle ben de Nurdan Hanım'a nama verdiği hediyelerden dolayı çok teşekkür ediyorum. Hediyeleri gönderen kişi olarak övgiyi hakediyor elbette :) Siz bir de onun bloğuna girip bakın bakalım daha ne övgüler hakediyor orada göreceksiniz... İzleyici sayısının az olduğuna bakmayın bence çünkü Nurdan Hanımın postlarına bir ilgi oluyor inanamazsınız. Her yayında yüzlerce yorum oluyor ben de kendisine şaşkınlığımı dile getirip nasıl yetiştiğini söruyorum ama her zaman yetişemiyormuş elbetteki :) Herkese özenle cevap vermeye çalışan Nurdan Hanım o kadar tatlı dilli o kadar kültürlü ki onun bloğunda kendimi farklı bir dünyada gibi hissediyorum. Alışılmış blog görüntüsünden farklı bir havası var ve bence sizler de bu havayı koklamalısınız :) Onun için http://nurdanishere.blogspot.com/ adresine uğramanızı tavsiye ederim :)

Eveeetttt bir de bu ödülü vermem gereken arkadaşları eklemem gerekiyor elbette ama ben bir sürü ödül ve mimi aynı postta bu nedenle yayınlıyorum ki herkesi defalarca rahatsız edip arkamdan kötü konuşturmayayım ve bir defada hepsini halledeyim istiyorum :) O nedenle hepsini en sonra yayınlayacağım arkadaşlar. Tüm ödüllerim ve mimlerimi kabul edip etmemeleri kendilerine kalmış artık :)

2. Çatı Katı-Duygucum'dan gelen 5 şey mimiiiiiiiiii :)

Evet ikinci sırada bir mimlenme olayım var.. Duygucum sağolsun hemen mimlemiş beni bu ikinci mimi oluyor kendisinin bana yönelttiği :) Evet bir görev gibi yapışıyor yakama bu işler ve yapmayınca da Duygu yapışıyor yakamıza ama olsun eğlenceli oluyor bu kızın mimlemeleri yahu :) Bakalım neler sorulmuş ve cevaplarım neler olacaaaaakkkkk :)
Çantamdaki 5 şey :
.Cüzdanım (içinde ise yüzlerce şey var ama onlar çantamın değil cüzdanımın içinde oldukları için sayılmıyorlar herhalde :) )
.El kremi (kadife yün gibi şeylere dokunurken kullanıyorum çünkü içim gıcıklanıyor alerjim var :) )
.Evimin anahtarı (Dışarda kalmayayım dimi :) )
.Not defteri ve kalemim (ne zaman birşeyler yazman gerektiğini bilemezsin her an bir fikir gelebilir ve her an uçabilir aklından :) )
.Telefonum (o olmazsa kendimi kaybolacakmışım gibi hissediyorum :) )
Odamdaki 5 Favori Şey:
Yukarıda bahsi geççen "odamdaki" ibaresinden ben hobi odamı algıladım onun için oradan bahsedeceğim :)
.Kumaşlarııııııımmmmm
.Dikiş makinem
.Tavla
.ıvır-zıvır bir sürü malzeme (sıraya koyamadım hepsi önemli benim için :) )
.Eşimin Gitarı (Beni o gitarla tavlamıştı :) )
Bu Ay Planladığım 5 Şey:
Ay bu soruuuuuu bu soru varya ne 5 ler yeter ne 25 ler :) Her zamanki gibi kafamda bir sürü yapılacak var ama çoğu dikişle alakalı onun için öncelikleri bir yazayım :) Ama yapamazsam hayırdır demeyin :) önceliğim her an değişebiliyor ruh halime göre :)
.Kırmızı bir ceket (tamamlanmak üzere)
.Sarı dantel bir bluz (yerde serdim danteli kestim kesicem )
.Siyah uzun bir ceket (son aşamaları kaldı)
.Bir manto (bu konuda emin değilim ama istiyorum :) )
.Bir gömlek (Kayınvalideme :) ) (yle de iyi bir gelinim yani :D )
Almak İstediğim 5 Şey:
Allahııııııımmm bir kadınaaaa 5 şey denir mi aklında onlarca almak istediiği şey varken. Valla ver parayı ben bugün dünyanın şeyini alayım hatta 2 saate tavaf edeyim mağazaları haha :) Ama madem 5 şey :)
.Yarım Cuma ve pazardan kumaş almak istiyorum iki haftadır gitmedim çok mutsuzum :)
.Beyaz ince bir kemer almak istiyorum yeni dikmekte olduğum siyah ceketimle kombin yapıcam :)
.Tayt almak istiyorum birkaç farklı desende tayt alıcam
.Ayakkabı almak istiyorum ama o istek hiç geçmez bende hep isterim, alsam da isterim almazsam zaten isterim :)
.Bir deeeee kardeşim bayramda Ankara'dan gelecek onu otogardan ben almak istiyorum (Evet alakasız oldu ama o beni ilk kez araba kullanırken görecek ve bizzat onu alıp arabamla eve getirmek istiyorum :) Çok mu yahu :) )
Beni Mimleyen Duygucuma ve ondan Etkilendiğim 5 Şeye Gelmişiz :)
Evet Duygucum sayarak yazamıycam şöyle madde madde zorla yazıyormuş gibi olmasını istemem :) Sen çok eğlenceli bir insansın ve çok neşelisin... Her platformda (10marifettttt olsuuunnn, facebookkk olsunnnn, senin blog benim blog falan filan :) ) gayet samimisin ve nabza göre şerbet vermeyi biliyorsun bence :) Bloğunda kızdığın sinirlendiğin şeyleri yazıyorsunya bayılıyorum :) Yani dobrasın da :) Nolcekk dimi doğruyu söyle kovulacaksan kovul köylerde nede olsa 10. bir köy bulunur be kardeşim dimi :) Pis bir huyun var mimlediklerin yapmadı mı yapışıyon yakalarına hahaha :) Yok be bir kere hadi yap dedi bana ama beni 10marifette yorum yazarken yakalamıştı hadi yapsana mimini demişti :) Söz verdik madem yapcaz be kardeşim :) Görevden kaçmayız :) Hobiyi seven kendi de birşeyler yapabilen becerikli arkadaşlarımızdandır kendisi :) Bence bir bloğuna girin ve bakın bakalım eğlenceli bir dünya nasıl oluyormuş :) Yazıları okurken yüzünüz gülecektir zaten. Pek bir rahatlıyor insan onun bloğunda :) Evet bloğumuzu da verelim de girmek isteyenler girebilsin değil mi :)
http://www.cati-kati.net/    evet mutlaka uğramalısınız derim ben :)
Evetttt Benim Mimlediklerim...
Ben dediğim gibi bu kısmı da aşağıda ortak olarak belirteceğim açıklamasını yukarıda yapmıştım zaten :) Duygucuma tekrardan teşekkürlerimi iletiyorum çok eğlendim sağolasın kuzum :)

3. Sevgili Kilpi Design'dan bir ödülüm daha var :)

Evet tanımayanlarınız vardır diye söylüyorum Kilpi harika bir polimer kil ustası.. Yaptıklarına inanamazsınız. Ben zaten çalışmlarını çok beğenerek takip ediyordum fakar 10marifet ve Hobini Yarat'ın ortak bir ççalışması olan Sonbaharda Evimi Süslüyorum adlı yarışmaya gönderdiği Sonbahar Perisi adlı çalışmayı herkes bir görmeli diye düşünüyorum. Bir insan evladı bunu kendi elleriyle yapabiliyor ve bize alkışlamak düşüyor diye düşünüyorum :) Nasıl hayran olduysam o çalışmaya vallahi yazacaklarımı hiç düşünmüyorum kendiliğinden akıyor kelimeler klavyede elelrimden :) İlginç bir duygu hakikaten. O kadar büyüleyici çalışmaları var :)
Gelgelelim ödülüme :

Kendisine çok çok teşekkür ediyorum :) Nurdan Hanımdan gelen hediiyede de belirttiğim gibi bu hediyeler izleyici sayısını arttırmak ve blogları daha fazla insana zincir etkisiyle duyurmak için var. Networkumuzu geliştiriyoruz büyütüyoruz :) Mesela ben Kilpi'nin benim dışımda hediyesini verdiği diğer 4 bloğa da girip bir kontrol ettim üye oldum :) Amaç da bu zaten göörmediklerimizi görelim :) Ben Kilpi Design'a teşekkürlerimi iletiyorum ve yaptığı çalışmalarına hayranıkla baktığımı tekrarda belirtmek istiyorum :) Efendim mutlaka ziyaretine gidiniz müptelası oalcaksınız ağzınız açık kalacak garanti veriyorum :)
Yukarıda da belirttiğim gibi bloglar aşağıda ortak olarak verilecektir daha bitmedi bir ödülüm daha var :)

4.Sevgili gooogoook'dan gelen Hediyem :)

Evet sevgili gooogoook'dan da Kilpi Design'dan aldığım hediyeyi aldım evim hediye doldu yaşasııııınnn :) Şaka bir yana biriktirince hepsini bir arada yapmak daha kolay geldi :)

Sevgili gooogoook beni bu ödülü verecek bloglar arasında görmüş teşekkürlerimi sunmak istedim. Kendisi nedir bu ödül diye bir araştırma yapmış isterseniz onun ağzından bu ödülün anlamını burada da paylaşayım :)
yurt dışında özellikle; kültürel ve daha çok  yazınsal çalışmaları bulunan bloglara gönderilmiş genelde.  Ama sanırım biz de durum biraz farklı işlemiş görünüyor.  Bizler de ödül izleyicisi şimdilik 200'ün altında olan blogların aynı zamanda tanıtımını da yapmak amaçlanmış. Esasen bu yurtdışındaki bloglarda da amaçlanmış durumda.demiş kendisi ve evet öyle gerçektende :) Aslında illa yurt dışından gelen bir hediyeyi göndermesek de biz kendimiz birşeyler yapsak daha iyi olur :) Çünkü benim blğumda yazın edebiyatla ilgili birşey yok ama amaç paylaşmaya dönmüş bizde olsun bu da güzel :) Önemli olan paylaşmak zaten dimi :)
Ben gooogook'a tekrardan teşekkürlerimi dile getirmek istiyorum çok çok teşekkürler diyorum. Bloğunda dikiş hobi her türlü şeyi bulabileceğiniz googoook'un bloğuna uğramanızı tavsiye ederim çok güzel şeylerle karşılaşacaksınız :) adresini vereyim :)

ve eveeeetttt geldik blogların listesine :) Ayyyyy vallla kimseyi dikişinden işinden almak istemiyorum isteyen yapaaarrr istemeyen yapmaz kırılmam asla kızmam :) Sadece ödülümü aldığınızı bileyim bana yeter :) Görev aşkıyla yanıp tutuşan ben görevimi yerine getirmiş olayım bu bana kafi :)
Aşağıda belirttiği ve belirtmemiş olup da beni izleyen bir sürüüüüüüüü bloğa gönderiyorum bunları :)

48 yorum:

  1. şenay, ya bu ödül mimi ben anlamadım bizim selcen bana blog adresi almış daha onu sökemedim. ben blog açarsam böyle ödül mim gibi işlerle uğraşmak istemiyorum yahuu zaten hiç anlamıyom .. ödül vermek nasıl bir şey, ödül alınca ne yapıyon sen ödül verince ne yapıyon bir anlat kuzu hiç anlamdım beeen.ödül nee?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ya filizcim birşey olduğu yok sadece benim blog aarkadaşlarıma diğer blogları da tanıtmış ve onlarında diğerlerini görmesini sağlamış oluyorsun :) Mimleme ise seni biri mimlerse aynısını sende yapıp başkalarını mimlemelisin :) Elim sende gibi yani seni ebelerlerse sen de başkasını ebelemelisin ama birkaçtane birden ebeleyeceksin bu defa :) Anlayacağın kurallar belli ödül verilmişse sana teşekkür edecek ve sende bloğundaki ziyaretçilerden başkalarına vereceksin ki onlarda bana ödül veren kişiyi tanıyıp üye olabilsinler belki de çok seveceklerdir o kişinin bloğunu :) Mimlendiğinde de sorulan sorular var onları cevaplayacak ve sen de seçtiğin bloglara o soruları yönelteceksin :) Aslında basit ben çok biriktirmiştim ve hepsini bir arada çıkarayım dedim. Yapmazsam saygısızlık olur diye düşündüm görev aşkıyla bir hışımla yapıverdim :) Ben de blog isimleri verdim onlar da bunları yapmalı aslında ama kimse uğraşmasın yapmasın sadece kabul edilsin ödüllerim yeterli :) Ben sadece görevimi yerine getirmek istedim :)
      Anlatabilmişimdir umarım :) Halledersin Filizcim halledersin sen herşeyin üstesinden gelirsin küçümseme kendini :) Yakında bloğunu aktive de eder yalar yutarsın da bu blog dünyasını ben biliyorum :)

      Sil
  2. Çokkkkk teşekkür ederim Şenaycım çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Mervecim güle güle mutlulukla dol :)

      Sil
  3. Şenaycığım teşekkür ederim, bir başka ödülüm daha olmuştu ve ben de senin adını yazacaktım şimdi kimi eklesem senin yerine diye düşünüyorum ahahahahaha
    Şu mim işine gelince, soruları cevaplayıp istediğim blog arkadaşıma sormam gerekiyor dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım öyle :) Maksat diğer bloglarla kaynaşma :) Ben iki kere mimlendim ama istersen zor gelirse yapmayabilirsin :) Hediyelerimi kabul etmen benim için kafidir canım benim :) Güle güle kullan :)

      Sil
  4. ben de ödül aldım :) mutlu oldum ...tanışmak istersen, http://missinem.blogspot.com/, hediye çekilişim devam ediyor.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tanışmak isterim fakat yorumunuz sanki şu tanışma sitelerinde birini arar gibi olmuş gibime geldi haha :) Ben katıldım mutlu oldum sen de katıl der gibi haha :) Birden öyle hissettim :)

      Sil
  5. Şenay' cığım beni de bu değerli ödüller listesine kattığın için çok teşekkürler. Ödüllerin en makbul tarafı, dağıtım sırasında akla gelmek ve zahmet edilerek, vakit ayrılarak linkleri ile birlikte ödül dağıtım listesinde ve yazısında yer verilmektir. Zamanına, emeğine bereket Şenay' cığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım yaaaaa :) Sen üşenmeyip benim her yaptığıma güzel yorumlarınla destek veriyorsunda ben seni birkaç ödüle layık görmüşüm çok mu Allah aşkına :) Zamanımı siz güzel arkadaşlara eğlenceli birşey hazırlamak için geçirmişim üzerimdeki yükten de kurtulmuşum çok mu ha :) Güle güle mutlu ol emi :) (Bu da yeni kullandığım slogan . Her ne kadar okunurken komik gelse de içinde iyi niyetim gizli canım benim :) )

      Sil
  6. ödül mim ooh hepsi bir arada :)) bu işede pratiklik getirmişsin ya helal olsun :))) teşekkür ederim şenaycım sevigler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratiklik her yerde pratiklik ömür boyu be güzelim :) Güle güle kullan hediyelerini haha :)

      Sil
  7. evet anladım şenayım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Filizcim her zaman yardıma hazırım yeterki sor sen :)

      Sil
  8. teşekkür ederim şenaycım ödülümü evimin en güzel yerine koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş odana koy dikiş odana çoğunlukla oralarda olduğun için daha çok görürsün Yasemincim :)

      Sil
  9. şenay yarışmanın birincisi belli olmuş :)süpriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben bugün olduğunu bile bilmiyordum 25 i diye kalmış aklımda hatta düşünüyordum bayramda bunlar yarışmaya jüri yapacaklar ne kadar çalışkanlar diye haha :) Meğer benim körlüğümmüş :D

      Sil
  10. http://www.hobiniyarat.com/index.php?do=dynamic%2Fview&pid=46 bu linkte

    YanıtlaSil
  11. Şenay hanımcığım ödül sizden gelince çok daha anlamlı oldu çok teşekkür ederim.Ben ödül aldıktan sonra en çok kimlere vereceğim konusunda sıkıntı yaşıyorum kimseyi kırmak istemiyorum bu yüzden aldığım ödülleri beni izleyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum diye bir yol buldum yanlışmı yapıyorum,bu da beni ödüle layık görenlere saygısızlıkmı oluyor.Sizin düşünceniz benim için çok önemli bu duruma ne dersiniz.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanımcım :) İnanın yazmak zorunda bile değilsiniz ve haklısınız bende en çok o konuda zorlanıyorum :) Acaba şimdi birini yazsam işi vardır "nereden çıktı yine bu" mu diyecek yoksa "amaaaaan yine mi Şenay bıktım" mı diyecek :) "Saçma sapan" oolduğunu mu düşünecek falan filan :) Ya da "bu kız beni ziyaret bile etmez nerden çıktı bu bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü" :) olmasın istiyorum :) Sizi çok iyi anlıyorum ve çözümünüz çok çok güzel :) İnanın yapmanıza bile gerek yok ben sadecee yapacağıma dair söz vermiş bulundum ve yaptım :) Burdan teşekkür etmeniz benim için dünyalara bedel sağolun :)

      Sil
  12. Canım Şenay çoook teşekkür ederim :))Aldım kabul etim başımın üzerine koydum.Layık görülmek güzel:)Ben sizler gibi iyi bir blogcu olamadığım için,hep kaçıyorum bu işlerden.(Blogundaki ödül ve mim'e hayır ikonu da bu yüzden)Sevgiler,öpüyorum güzel yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma zaten kuzum sadece seni de ayırmak istemem yani :) Herkese vermiş bana neden vermemiş Şenay diye gönlün kalmasın diye verdim yoksa yapmadığını anladım :) Bir teşekkürdü benim isteğim onu da aldım :) Yakında ben de yayınlıycam mimlere hayır diye haha :) Hatta başlayayım ki birikince dördünü beşini yapmak zor oluyor :)

      Sil
  13. Haa tabağını başköşeme koydum,bir bak istersen:)Marifette bir yerlere yazmıştım gene tekrarlayayım Şenay,sergide görünce daha da hayranlığım arttı fotoğraflarından çok ama çok daha güzel ve zahmetli bir kez daha emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim canım ya :) Çok güzel olmuş, başköşeni çok sevdim :) Öpüyorum :)

      Sil
  14. İçim çok rahatladı teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Ben de aldım, kabul ettim ve de yayınladım bile ehehehhe .)

    YanıtlaSil
  16. bende seve seve aldım kabul ettım (sanırım beceremedım ama ) selcenı aradım yardım ıcın :))) ogrenecem elbet onumuzdekı yuzyıl ıcınde:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) öğrenirsin öğrenirsin senden kaçmaz biliyorum :)

      Sil
  17. Eh bu mim ve ödül işinden delik deşik olmadan paçayı kurtarmışsınız; tebrik ederim ....

    Şenay hanımcığım; yazdıklarınızı okuyarak buraya kadar geldim. Her bir kelime için çok teşekkür ederim. İzninizle burada küçük not düşeyim. Blogum kendime ait çalışmalarımın arşivi olması için açıldı. Bu nedenle izleyici sayısının çokluğu ile değil de katılımcılığı benim için çok önemli.

    Farkındaysanız sohbet köşesi gibi oluyor orası yayınlardan sonra; çünkü biz her ne kadar görsel paylaşsak da asıl olan fikirler. Emeklerini ortaya koyanlar hangi fikirden yola çıkarak ya da hangi dünya görüşü ile yaratıyorlar yaptıklarını bana çok ilginç geliyor. Dolayısıyla bu anlamda, katkı veren ve düşüncelerini paylaşanlar nedeniyle standart bir yol çizmiyor benim köşem. Zaman zaman itici bile geliyor bazı izleyenlere. Böyle çok izleyici de kaybettim aslını sorarsanız.

    Uzattım farkındayım-çok teşekkür ederim benimle ilgili onca kelimeyi yazmak için harcadığınız zamana, güzel yüreğinize ve paylaştığınız güzel enerjiye...

    Sevgiyle kalın,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle bloğunuz sohbet köşesi gibi hakikaten :) Onu da belirtmeye çalıştım bakmayın izleyicisinin az olmasına katılım çok çok fazla zaten dedim :) Önemli olan da o zaten belirttiğiniz gibi :)
      Tekrardan ben de teşekkür ederim hediyeler ve ilginiz için :)

      Sil
  18. aaah çok incesin... çok teşekkür ederim Senaycım...
    bu hediyen ödülün gerçekten anlamlı... haftalardır paslanmış durumdayım...
    neredeyse blogla ilişkim koptu kopacak...
    beni sanal dünyama bağladın desem yalan olmaz...
    elimden geldiğince çabuk cevaplamaya çalışacağım...

    tekrar çok teşekkür ederim... aynı şehirde olsak ne güzel olurdu be bacım... türk kahvesi eşliğinde iki kaynatırdık... öpüyorum seni... selamlar (gelin mi deli mi) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynı şehirde derken Ankara dan bahsediyorsan başka birşey dileseymişsin diyorum ben sana :) Tekrardan Ankaraya taşınıyoruz ve bu Ocak ayına doğru Ankara da olacağız inşallah haha :)
      Ödülü beğenmene de sevindim birşeylerle uğraşmış olursun o zaman :) Güle güle mutlu ol :)

      Sil
    2. ayyy çok sevindiiim... süpper olur valla ... süüüüüpeeeeerrrr.... ocak ayını iple çekceğim... kendine çooook iyi bak senaycım

      Sil
    3. :) Teşekkürler canım asıl siz kendinize iyi bakın revir orası gibi görünüyor haha :)

      Sil
  19. haaa bu arada maaaaa aile tatil yapıyoruz desem inanır mısın? allah inandırsın ayağımı denize bile soktum... gerçi kuzuya hadi artık çık demek içindi ama olsun buna da şükür :D haftaya bol bol başına ekşiyeceğim şu beyaz kazağına bayıldım ama tarifine kafam basmadı bi türlü... neyse ben yine küçük emraha bağlamadan kaçayım... hediyeler için tekrar teşekkürler canım arkadaşım... kardeşini ziyarete buralara gelecek olursan mutlaka görüşelim... öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başa ekşimek ne demek , sen sor ben anlatayım nolcek yani onunla mı korkutcan beni :) Korkmaaammm bennnnn :) Gelirsem görüşürüz elbette az kaldı galiba gelmelerime haha :) Hayırlısı :)

      Sil
  20. öncelikle ödüllerin için tebrikler kuzucuk ben de sana vermek istemiştim ama Nurdan hanım benden önce davranmış :)2.si mim çok eğlenceli olmuş sen de çok eğlencelisin zaten ben de senin yazdıklarını okurken çok eğleniyorum ve özellikl fotoğraflrına bayılıyorum çok enerjiksin fotoğraflarında çok sevimli ve surat ifadelerin çok güldürüyor beni sanki sürekli görüştüğüm birymişsin gibi geliyor artık resimlerine baka baka öyle oldu sanırım kuzum :) güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim ben d seni çok samimi bulduğum için öyleyim zaten çok çok öpüyorum seni!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygular karşılıklı desene :) Ben de seni öpüyorum Duygucum :) Tekrardan teşekkürlerimi ileteyim :)

      Sil
  21. teşekkür ederim şenaycım, ben de aynen her kelimesiyle filiz'e katılıyorum, ben de anlamıyorum bu işleri ama cevabı da okuyunca anladım ve en kısa süre içinde bu mimleme olayını ben de yapmaya çalışacağım :) çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Münürecim :) İstediğin zamanda yapabilirsin istersen yapmayabilirsin de :) Kırılmam darılmam merak etme emi :)

      Sil
  22. bizde aldık ve kabul ettik canım.çok teşekkürler .inşllah fırsat bulabilirsek ilgileneceğiz:) öpüyoruz çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerinizi aldıııııııım bana yeterli kızlar :) Dikişlerinizden geri kalmayınız lütfen :) Sizi ayırmak istemedim beğenerek takip ettiğim için :) Ama buda kafi benim için zorlamayınız kendinizi lütfen :)

      Sil
  23. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) Seçtiğin blogları da bir inceleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Olanı söyledim Kilpi :) Herkes görmeli o harika çalışmaları bence . Görevimi yerine getirdim içim rahat artık :)

      Sil